"מדהים לגלות את התפתחות היישוב אפרת"

במהלך הסיור נפגש פייגלין עם ראש המועצה עודד רביבי וראשי המחלקות במועצה ונדהם מתנופת הפיתוח ביישוב. בהמשך הסביר לתלמידי מגמת האזרחות של תיכון ´דרך אבות´ על הליכי החקיקה והעבודה הפרלמנטרית

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/13 12:17 יט בטבת התשעד

"מדהים לגלות את התפתחות היישוב אפרת"

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה פייגלין, סייר הבוקר (א‘) במועצה המקומית אפרת שבגוש עציון. לפייגלין התלווה ראש המועצה עודד רביבי ששטח בפניו את האתגרים שעימם מתמודדת העיר אפרת. "האתגר שלנו זה לאפשר לבני היישוב לבנות את ביתם באפרת", אמר רביבי לפייגלין.

את הסיור פתח פייגלין בפגישה עם ראשי המחלקות במועצת אפרת ושמע מהם על הטיפול היעיל והמהיר בנזקי הסופה שהתחוללה בשבוע שעבר ועל התפקוד השוטף של המועצה. במהלך הסיור הגיעו השניים לגבעת העיטם הנמצאת צפונית-מזרחית לאפרת וערכו תצפית על כל האזור. פייגלין שמע על כל התלאות המשפטיות שעוברות על גבעת העיטם בה מתוכננות להיבנות כ-2,500 יחידות דיור ומהווה למעשה את עתודת הבנייה העיקרית וכמעט יחידה של העיר אפרת.

"מדובר בסיור חשוב מאד. לפעמים נראה לך שאתה מכיר ויודע ומתפלא לגלות את כל העשייה וההתקדמות שעברה העיר אפרת בשנים האחרונות", אמר פייגלין

בהמשך, הגיע פייגלין לבית הספר 'עשה חייל' באפרת ונחשף לפרויקטים המיוחדים שמופעלים בבית הספר. 'פרוייקט מיליון הכפתורים' שבמהלכו אספו התלמידים כמיליון וחצי כפתורים לזכר מליון וחצי ילדים יהודים שנרצחו בשואה, ופרוייקט 'אתנ"כתא' שהוקם בבית הספר ומהווה מרכז חוויתי יחיד במינו ללימוד תנ"ך ומורשת יהודית.

לאחר מכן, דיבר פייגלין בפני תלמידי מגמת האזרחות של תיכון 'דרך אבות' בעיר והסביר להם על הליך החקיקה והעבודה הפרלמנטרית בכנסת.