מגעים להעברת התכנית "המילה האחרונה" לערוץ 20

לאחר שפורסם בשבוע שעבר כי בגל"צ שוקלים להוריד את התכנית, היום נמסר על מגעים בין המגישים לערוץ 20 להעברת התכנית לפורמט טלוויזיוני

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/01/15 16:25 ה בשבט התשעה

מגעים להעברת התכנית "המילה האחרונה" לערוץ 20
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ערוץ 20 מנהל מגעים עם מגישי התוכנית "המילה האחרונה" של גלי צה"ל להעברת פורמט תכנית הרדיו הוותיקה והאהובה על הציבור הדתי אל הערוץ, כך דווח ב'גלובס'. לפי הדיווח, מגעים בעניין החלו כבר מול מגישי התכנית עירית לינור, קובי אריאלי וג'קי לוי. אך עדיין לא נעשתה פנייה רשמית לאברי גלעד.

כזכור, בגלי צה"ל הודיעו כי הם שוקלים להסיר את התכנית שמשודרת כבר קרוב ל-15 שנה. על פי טענת ראשי התחנה הצבאית, בתחילה התבססה התוכנית על פורמט של שני מגישים מקצוות אידיאולוגיים שונים, אולם לאורך השנים התקרבו מגישי התוכנית בגישותיהם. ההחלטה עוררה מחאת רשת סוערת כשגולשים רבים קראו לתחנה לשקול מחדש את הנושא.

ב"גלובס" דיווחו כי גורמים בערוץ 20 מסרו כי "אם המגישים היו שמאלנים ולא ימניים, ספק רב אם בגלי צה"ל היו מבטלים את התוכנית".

עוד הוסיפו אותם גורמים, כי "בהיותו סמן ימני במפת ערוצי הטלוויזיה, רואה ערוץ 20 את עצמו כאכסניה לתוכנית שמגישיה בעלי דעות ימניות".

בערוץ 20 וויתרו לאחרונה על שרון גל לטובת ישראל ביתינו והם מחפשים אחר מגישים בולטים חדשים. עדיין לא ברור מבחינה חוקית אם ניתן להעלות את התכנית בערוץ 20 תחת אותו השם.