מגל: להרוס את בית המחבל למרות הסגרתו

ח"כ מגל קורא להרוס את בית המחבל שביצע את הפיגוע סמוך לעותניאל, למרות שהוסגר לצה"ל על ידי משפחתו. "ההסגרה צריכה לבוא לפני הפיגוע"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 16/11/15 14:12 ד בכסלו התשעו

מגל: להרוס את בית המחבל למרות הסגרתו
מירי צחי, צילום: מירי צחי

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ ינון מגל קורא לשר הביטחון יעלון להרוס את ביתו של המחבל שרצח את יעקב ונתנאל ליטמן בפיגוע האכזרי ביום שישי האחרון. כפי שפורסם, אביו של המחבל הסגיר את בנו לשירותי הביטחון, מחשש שיוחלט להרוס את ביתם, זאת לאור החלטת בג"צ המורה על הריסת בתי מחבלים.

חבר הכנסת מגל ביקש, כי ביתו של המחבל ייהרס בכל מקרה, ופרסם זאת כך בעמוד הטוויטר שלו: "אני קורא לשר הביטחון להרוס את בית המחבל שרצח את יעקב ונתנאל ליטמן", עוד הוסיף מגל כי למרות פעילות ההסגרה של האב, אין זה עוזר בחנינה בנוגע להריסת הבית.

אתמול (א) הותר לפרסום כי המחבל שביצע את הפיגוע נעצר על ידי השב"כ ומחקירתו עולה כי בשל מעצור בנשק לא הצליח לירות לעבר האם וארבעת הילדים שישבו מאחור. גרסת המחבל תואמת את גרסת יושבי הרכב וסותרת את טענות חלק מכלי התקשורת המייחסות למחבל גילויי רחמים על ילדי המשפחה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן