מאיר דריינוף: לא להתנגד לחיילים המפנים

פרסום ראשון: בדברים שנשא מחוץ לבניינים המיועדים להריסה, קרא הקבלן מאיר דריינוף לא להתנגד לחיילים באופן אקטיבי. "קבלו כל חייל, כל שוטר, באהבה. אל תקללו, אנחנו בימים שיש בהם המון שנאה והיא זו שהורסת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/07/15 10:14 יב באב התשעה

מאיר דריינוף: לא להתנגד לחיילים המפנים
ישיבת מעלה אפרים, צילום: ישיבת מעלה אפרים

מאיר דריינוף, הקבלן אשר בנה את 'בנייני דריינוף' שפונו היום לפנות בוקר, קורא לא להתנגד פיזית לחיילים. בדברים שנשא מחוץ לבניינים המיועדים להריסה לפני מספר דקות, הוא אמר כי ההתנגדות היא זו שהורסת, וכי אם המתנגדים יקבלו את פני החיילים באהבה ייתכן שהבניינים לא יהרסו.

"אני מתחנן לפני כל הציבור", אמר בסרטון שהגיע לידי 'כיפה'. "לא להתנגד לחיילים. כל אישה שמעריכה את עצמה ורוצה לחנך את הילדים שלה לדרך ארץ ולתורה שתדע לה להביא עוגות לפה כמו שמביאים לכל אישה שיולדת. יש בכם המון אהבה, תקבלו כל חייל, כל שוטר - אם הוא דרוזי, עיראקי, אתיופי, לא מעניין אותי מה הוא. דברו איתו באהבה".

"אל תקללו. אל תתנהגו כך", הוסיף דריינוף. "אנחנו בימים בהם יש המון שנאה והיא זו שהורסת. אם נקבל את פניהם באהבה, אני מבטיח לכם - יכול להיות שהבניינים האלו לא יהרסו. קבלו את החיילים באהבה", אמר דריינוף.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/728201553697.mp4[/embed]

היום לפנות בוקר פינו מאות שוטרים את בנייני דריינוף בבית אל. למרות ששרת המשפטים איילת שקד, שהגיעה אמש לבתים, אמרה כי הבתים לא יפונו, השוטרים הציפו את הבניינים ופינו את המתבצרים במקום. בבית היהודי זעמו בעקבות האירוע, ומאיימים בתג מחיר קואליציוני.