מאות הפגינו נגד פינוי מגרון ובמחאה על מדיניות נתניהו

בני קצובר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון, טוען כי "היו כאלה שהאמינו למצג השווא של נתניהו שהצטייר כימני. היום, גם מי שסבר כך התבדה והבין כי ביבי לא יכול להנהיג את הימין"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 29/08/12 09:59 יא באלול התשעב

מאות הפגינו נגד פינוי מגרון ובמחאה על מדיניות נתניהו
המטה המשותף, צילום: המטה המשותף

מאות פעילים מכל רחבי הארץ הפגינו אמש (ג') בצמתים מרכזיים - במרכז, בדרום ובצפון - ונשארו מודעות עליהן נכתב כי "גירוש מגרון זה ביבי" ו-"ביבי חלש ולא אמין, דרוש מנהיג לימין".

(צילום: המטה המשותף)

בימים האחרונים ניכרת העבודה הקשה של פעילי המטה המשותף המאגד את תנועת קוממיות וועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין. הדרכים הראשיות במרכז הארץ, בירושלים וביש"ע משולטים ע"י חומרי הקמפיין. בהנהלת המטה המשותף הביעו סיפוק מהיענות הציבור לצאת מהבית ולמחות ומאמינים כי "ההתיישבות חייבת לסמן את האחראי האמיתי להרס שטרם נראה כמותו ביהודה ושומרון,האיש הוא בנימין נתניהו".

במטה הוסיפו כי "נתניהו מצטייר כמי שמחזק את ההתיישבות ובכך מערים על בוחריו החפצים בטובת ההתיישבות אך בפועל הוא הוליך דרדר את חוסנם של היישובים ובקדנציה שלו וממשלתו ספגו יישובי יש"ע מכות אנושות".

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, אמר לכיפה כי "ביבי לא יכול להתחבא יותר, פרצופו האמיתי נחשף". קצובר הוסיף כי לאחר ההבטחות שבאו במסגרת ההסכם עם אנשי בית אל על בתי האולפנה, "היו כאלה שהאמינו למצג השווא של ראש הממשלה וחשבו שאכן, פניו מאותו יום ואילך לעמידה על עקרונות ההתיישבות. היום, גם מי שסבר כך התבדה והבין כי ביבי הוא חלש ובמיוחד מנהיג לא אמין ולכן הצבת סימן השאלה סביב יכולת ההנהגה שלו את המחנה הלאומי הוא דבר מתבקש".