לראשונה: נווטת קרב דתייה תסיים את קורס הטייס

ת‘, תושבת דרום הארץ, תעמוד על מגרש המסדרים בחצאית - עליה לא ויתרה גם באימונים המפרכים בשטח. ”אנחנו סופרים את הימים“, אמרו קרובי משפחתה, ”היא מביאה כבוד גדול וגאווה לציונות הדתית“

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 03/12/12 11:49 יט בכסלו התשעג

לראשונה: נווטת קרב דתייה תסיים את קורס הטייס
דובר צהל, צילום: דובר צהל

בעוד כשלושה שבועות צפויה ת‘, תושבת דרום הארץ, לעשות היסטוריה ולהיות לנווטת הקרב הדתייה הראשונה המסיימת את קורס הטייס היוקרתי.

הקצינים הדתיים כבר כבשו כמעט את כל שדרת הפיקוד בצה"ל, אבל נוווטת דתייה עוד לא הייתה לנו. ת', בת המושב הדתי מדרום הארץ, צפויה לסיים את הקורס במגמת הקרב. היא מקפידה על חצאית גם אם צריך לרוץ בשטח ומוותרת עליה רק עבור סרבל הטיסה. היא שומרת נגיעה. לאחר שהצליחה לצלוח גם את המבדקים השונים, נדרשה ת' להתנדב ולהתחייב לשירות בקבע של תשע שנים.

(כבוד למגזר. צילום: דובר צה"ל)

ת‘ צפויה לעמוד על מגרש המסדרים בחצאית. במהלך הקורס, אותו החלה לפני שנתיים במגמת טייסי קרב, היא נפצעה בגבעה כתוצאה מנחיתה קשה שביצעה כשנטשה את מטוס האימונים ופלטה עצמה מתא הטייס. הפציעה והשיקום הקשו עליה, אך היא הצליחה להתגבר ולשוב לשורות הקורס - הפעם אל מגמת נווטי הקרב, היוקרתית פחות.

קרובי משפחתה של ת‘ אמרו היום כי הם ”סופרים את הימים עד שהיא תסיים את הקורס, כולנו במתח. היא מביאה כבוד גדול ליישוב שלנו וגאווה לציונות הדתית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן