לראשונה: ארגון הרווקים ישפה מעודד רווקות להקפיא ביציות

ארגון ישפה, שעוסק בשידוכים, יקיים הרצאה בנוגע לחיבור לנשיות תוך שימור הפריון העתידי. מנכ"לית ישפה: לא מספידים את הרווקים, אבל חשוב לשמור על האפשרויות פתוחות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/01/15 12:41 י בטבת התשעה

לראשונה: ארגון הרווקים ישפה מעודד רווקות להקפיא ביציות
Shutterstock, צילום: Shutterstock

תחת הכותרת "איך אני מתחברת לנשיות שבי ומשמרת את הפריון העתידי שלי", יקיימו היום (ה') לראשונה ארגון הרווקים ישפה, הרצאה הנוגעת לעידוד הקפאת ביציות לרווקות. בעבר היו מי שטענו כי עידוד רווקות להקפאת ביציות מעודד את הרווקות ומעכב את מציאת השידוך.

בערב המדובר תרצה ד"ר חנה קטן, רופאת נשים ופריון, העוסקת בשנים האחרונות בעידוד הקפאת ביציות לרווקות, על מנת למנוע מצב בו נשים המתחתנות בגיל מאוחר לא יוכלו להביא ילדים לעולם.

"יותר ויותר בנות פונות אלינו במטרה לקבל פרטים ולהבין על מה מדובר", אומרת ל'כיפה' מנכ"לית ישפה שירת מלאך. “אנחנו לא גוף שמחליט וקובע בשביל הרווקים, אבל בהחלט החלטתנו להרים את הכפפה ולתת במה לשאלה הזו, שמעסיקה לא מעט בנות. אני לא יודעת אם יגיעו הערב שתי בנות או שבעים בנות, וזה בסדר גמור. אני חושבת שצריכים לענות לאלו המחפשות תשובה".

"הרווקות היא תחנת חיים שמזמנת הרבה קשיים. אני לא מספידה את האפשרות להתחתן ולא הכרעתי בסוגיה. יש כאן דיון בוגר, מכבד ולגיטימי בשאלה שעוברת להרבה בנות בראש, ומבחינתן מדובר מחד להמשיך למצוא זוגיות מוצלחת ולדאוג לכך שיהיו ילדים בריאים כשזה יקרה. בעיני מדובר על אנשים בוגרים שלוקחים אחריות על החיים שלהם, כולל הצדדים שנחשבים פחות נוחים ומפחידים".

"איך אני מתחברת לנשיות שבי ומשמרת את הפריון העתידי שלי." - הרצאה מאת ד"ר חנה קטן- רופאת נשים ופריון.
יום חמישי , עשרה בטבת, בשעה 18:10 במשרדי ישפה, שדרות הרצל 123 כניסה א' ירושלים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן