למרות השריפה: מחנה "בני עקיבא" יתקיים כמתוכנן

השריפה שפרצה ביער עופר שבכרמל ביום חמישי האחרון, לא שינתה את מיקומו המתוכנן של מחנה תנועת "בני עקיבא" הצפוי להתקיים בו השבוע. בנ"ע: השריפה לא הגיעה לאזור המחנה

חדשות כיפה אורי פולק 21/08/11 13:53 כא באב התשעא

מחנה "בני עקיבא" הצפוי להתקיים השבוע ביער עופר שבכרמל, ליד היישוב כרם מהר"ל, לא ישנה את מיקומו בשל השריפה שפרצה באזור ביום חמישי האחרון. צוותי כיבוי רבים, בסיוע טייסת הכיבוי האווירית, הצליחו להשתלט על השריפה תוך שעות בודדות ולבודד את התפשטותה אל כל אזורי היער.

לכיפה הגיעו עשרות פניות מצד חניכים והורים שחששו משינוי במיקומו של המחנה, או דחיית מועדו, בשל השריפה. עם זאת, בתנועת "בני עקיבא" הבהירו בתגובה לכיפה כי "השריפה ביער לא הגיעה לאזור המחנה וכל המחנות מתקיימים כסדרם".

מחנות "בני עקיבא" יתקיימו השנה בצל אירועי הטרור הקשים בדרום הארץ, בעקבותיהם פרסמה התנועה הבהרה, לפיה התנועה "מרכינה ראשה ומשתתפת בצער משפחות הנרצחים ומאחלת החלמה מהרה לפצועים". מדריכי התנועה הונחו להתייחס במהלך הפעילויות למצב בדרום הארץ, בין היתר גם בקיומן של תפילות לרפואת הפצועים ולהצלחת פעילות צה"ל באזור.

כאלף חניכים ממחוז הדרום ישתתפו במחנות הקיץ השונים של "בני עקיבא", ובכך יזכו למעט מנוחה מהשגרה המותחת, באזורים בטוחים יותר, שאינם מאויימים תחת הטילים. "החניכים זקוקים לשקט והרוגע שבמחנות וכמו שבני עקיבא כבר הוכיחו בעבר, בני עקיבא היא תנועה של עם, היא איננה מנותקת מהאירועים הפוקדים את ארצנו ועוזרת להמשיך בחיי היום יום בראש מורם", נמסר לכיפה מהתנועה.