למרות החקירה: מסיקה טס באישור לחו"ל למנוע חרם על ישראל

ראש מועצת שומרון, גרשון מסיקה, קיבל אישור מיוחד מבית המשפט לצאת לפריז למרות מעצרו בחקירת השחיתות בה הוא חשוד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 09/02/15 10:00 כ בשבט התשעה

למרות החקירה: מסיקה טס באישור לחו"ל למנוע חרם על ישראל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ראש מועצת שומרון, גרשון מסיקה, שנחשד בעבירות שוחד ונאסר עליו לצאת מהארץ, קיבל אישור זמני מביהמ"ש לנסיעה שנועדה למנוע חרם על יו"ש, כך דווח הבוקר ב'כלכליסט'.

למרות מעצרו במסגרת פרשת השחיתות הקואליציונית בה הסתבך יחד עם חברי כנסת ממפלגת ישראל ביתנו, אישר לו בית המשפט באופן חריג לנסוע לפריז בניסיון למנוע חרם כלכלי של צרפת על יהודה ושומרון.

עם פרוץ הפרשה, בדצמבר האחרון, נעצר מסיקה ומעצרו הוארך במספר ימים. בהמשך שוחרר בתנאים מגבילים, בין היתר בערבות של 50 אלף שקל, הרחקה ממשרדי המועצה ומהחברה לפיתוח השומרון וכן נאסר עליו לצאת מהארץ.

מסיקה קיבל אישור מבית המשפט והמשטרה לשהות בפריז שלושה ימים והוא צפוי להיפגש יחד עם סגנו יוסי דגן, עם מועמדים לעלייה לישראל וכן עם חברים בפרלמנט הצרפתי בניסיון למנוע חרם כלכלי על שטחי יהודה ושומרון.

מסיקה, המכהן גם כיו"ר החברה לפיתוח השומרון, חשוד במסגרת הפרשה בעבירות של מתן שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובעבירות נוספות. במסגרת הפרשה נחקר ראש המועצה על כספים שהגיעו בין השאר לחברה לפיתוח השומרון בתמורה לשוחד או למינוי של מקורבים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן