למעלה מ-2,000 איש ביקרו הלילה בקבר יוסף

זאת בכניסה שתואמה מראש ולרגל נר שביעי של חנוכה. הרב לבנון: "עם ישראל זקוק היום לגבורת החשמונאים, כדי לנצח את אויביו ולהאיר הרבה אור בעולם"

חדשות כיפה אורי פולק 27/12/11 10:18 א בטבת התשעב

למעלה מ-2,000 איש ביקרו הלילה בקבר יוסף
מועצה אזורית שומרון, צילום: מועצה אזורית שומרון

נר שביעי של חנוכה הודלק אמש (ב') בקבר יוסף שבשכם, בכניסה שתואמה עם צה"ל בה השתתפו למעלה מ-2,000 איש מכל רחבי הארץ. הכניסה אורגנה על ידי אגודת "שכם אחד" והמועצה האזורית שומרון והשתתפו בה חסידים רבים, דתיים וחילונים ואף מבקרים יהודים מחו"ל.

מפקד חטיבת שומרון, אל"מ נמרוד אלוני, הדליק במקום נרות חנוכה יחד עם הרב אליקים לבנון, ח"כ מיכאל בן-ארי ואורחים נוספים. לאחר ההדלקה אמר הרב לבנון כי "עם ישראל זקוק היום לגבורת החשמונאים, כדי לנצח את אויביו ולהאיר הרבה אור בעולם".

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, ציין כי "עם ישראל משתוקק לחזור לשכם, הביקוש אפילו להגיע לבקר במקום הוא אדיר ואף פעם אין מספיק מקום לאלפים הכמהים להגיע להתפלל במקום. אני מקוה כי ברוח הימים הללו, ימי החנוכה, עם ישראל יחזור לשורשיו היהודיים והלאומיים ונחזור ונחדש את הנוכחות והישיבה בקבר יוסף ובשכם. זהו המעשה הנכון לעם ישראל. המחזה של חיילים ואזרחים מהשומרון ומרחבי הארץ יחד באחווה ובשמחה מזכיר לכולנו שאנו עם אחד".