למי שייכים שטחי יהודה ושומרון?

מועצת יש"ע מפרסמת סרטון הסברה חדש, בכיכובו של השחקן גולן אזולאי, המסביר את הטענות המשפטיות וההיסטוריות לזכותה של ישראל על יהודה ושומרון

חדשות כיפה אורי פולק 30/05/11 20:08 כו באייר התשעא

למי שייכים שטחי יהודה ושומרון?

מנהלת ההסברה של מועצת יש"ע, בשיתוף עם מחלקת המחקר, מפרסמת היום (ב') סרטון הסברה חדש, תחת הכותרת: "למי שייכים שטחי יהודה ושומרון?". בקטע הוידאו שעלה לאתר שיתוף הסרטונים "יוטיוב", מופיע השחקן גולן אזולאי ומסביר את הטענות המשפטיות וההיסטוריות לזכותה של ישראל על יהודה ושומרון.

בסרטון מסביר אזולאי כי "ישראל לא כובשת, לא הייתה בשטח שום יישות חוקית, ולכן השטח הוא לא כבוש אלא שנוי במחלוקת". הסרטון הופק בהנחיית מועצת יש"ע, ששכרה את חברת "רוגטקה" לצורך ביצוע המשימה. בשיחה עם כיפה מבטיחים במועצה כי מדובר רק בסנונית ראשונה, בתוך שורה של סרטוני הסברה הצפויים בקרוב, בנושאי הדמוגרפיה, משאבי המים ו"הקו הירוק".

יגאל דילמוני, סמנכ"ל ההסברה של מועצת יש"ע, מסביר כי "אם חברות ענק כמו גוגל ופייסבוק יכולות להסביר את הדברים המסובכים ביותר בעולם האינטרנט באמצעות סרטונים קצרים וקולעים, גם ההתיישבות ביהודה ושומרון יכולה לרתום את הטכנולוגיה והרשתות החברתיות לטובת האמת כאן במזרח התיכון".

"ככל שהשקענו יותר זמן ומשאבים בסיורים לפוליטיקאים, עיתונאים ומעצבי דעת קהל כדי שיכירו את העובדות, כך גברה התחושה שראוי שגם העם יזכה להכיר אותן ולהבין שהמילים המפוצצות 'זכותנו על הארץ' נשענות היטב הן על התנ"ך והן על המשפט הבינלאומי", מוסיף דילמוני.