למחנה יוצאים: החידוש השנה- תפריט לחולי צליאק

בשבועיים הקרובים יטיילו חניכי בני עקיבא בירושלים, בכרמל, בגליל ובגוש עציון. בתנועה מציינים שהם ערוכים להתמודדות עם עומסי החום הצפויים. מזכ"ל התנועה: "עשרות אלפי חניכים הם ההוכחה לחשיבות תנועת הנוער"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/08/16 15:37 יא באב התשעו

למחנה יוצאים: החידוש השנה- תפריט לחולי צליאק
דוברות בני עקיבא, צילום: דוברות בני עקיבא

מספר שיא של כ-25,000 חניכי בני עקיבא ייצאו השנה לפעילות מחנות הקיץ השנתית של בני עקיבא. הפעילות החלה הבוקר כאשר החניכים יטיילו בכרמל, בהרי ירושלים, הרי הגליל וגוש עציון. עקב ריבוי החניכים ייצאו השנה 2 מחזורים גדולים של חניכים, כאשר המחנות צפויים להסתיים ביום שלישי, כ"ו אב תשע"ו (30.08.16)- יומיים לפני פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר.

בין הפעילויות ניתן למנות את "המחנה הנודד" של שבט הרא"ה שיצעד בהליכה רגלית מגוש עציון לירושלים ואת מחנה "יובל" ביער עופר לחניכים בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, גם השנה יהיה תפריט מיוחד נטול גלוטן שמותאם גם לחניכים חולי צליאק- מהלך שנעשה בשיתוף העמותה לצליאק בישראל.

בנוסף, בעקבות עומסי החום בשנים שעברו נערכו לכך בתנועה באופן מיוחד מבחינת התאמת המסלולים, הצללה, מים, מסלולים חלופיים ועוד- כאשר כל החלטה בנושא תתקבל בהתאם להערכת מצב שנעשתה מול גורמי המטראולוגיה וחדר המצב של משרד החינוך.

מזכ"ל בני עקיבא דני הירשברג: "פעילות מחנות הקיץ היא גולת הכותרת ואירוע השיא שמקיימת התנועה במהלך השנה כולה. עשרות אלפי חניכים שעוזבים ומתנתקים מהמסכים, יוצאים לשטח ומצביעים ברגליים- הם ההוכחה המשמעותית ביותר למקומה וחשיבותה של תנועת הנוער גם היום. הגידול המתמשך במספר החניכים מדרבן אותנו להעצים את הפעילות ולהעמיק את החוויה הערכית עוד ועוד מדי שנה".

(צילום: דוברות בני עקיבא)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן