"ליקויים כשרותיים חמורים": הוסרה הכשרות ממלון לאונרדו באשקלון

פרסום ראשון: רבנות אשקלון החליטה להסיר את תעודת הכשרות ממלון לאונרדו בעיר, מקבוצת פתאל. ע"פ הרבנות, במלון קיימים ליקויים כשרותיים חמורים, כמו עירבוב כלים בשריים וחלביים, חילולי שבת ועוד. המלון: "עובדים עם הרבנות לתיקון הליקויים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/11/16 10:02 כב בחשון התשעז

"ליקויים כשרותיים חמורים": הוסרה הכשרות ממלון לאונרדו באשקלון
shutterstock, צילום: shutterstock

הרבנות הראשית באשקלון הודיעה אמש (ג') על הסרת הכשרות ממלון לאונרדו בעיר, מרשת מלונות פתאל. לטענת הרבנות, מאחר והנהלת המלון לא נענתה לבקשת הרבנות ולא תיקנה את הליקויים שהתגלו, תעודת הכשרות הוסרה לאלתר.

ע"פ הרבנות, הליקויים שהתגלו במלון מבחינת כשרות כוללים בין היתר, ערבוב כלים בשריים וחלביים, חילולי שבת ע"י צוות המלצרים, שימוש במכשירי חשמל בשבת, הכנסת מזון למלון ללא אישורי כשרות וכדומה. בנוסף לכך, נטען ע"י הרבנות, שמשגיחי הכשרות במלון דיווחו אל אי נכונות וחוסר שיתוף פעולה מצד צוות המלון והנהלתו לתיקון הליקויים שהתגלו.

עוד טענו ברבנות אשקלון, כי לאחר ששורת ליקויי הכשרות נחשפה, ניתן להנהלת המלון פרק זמן של שבועיים להסדיר את הנושא, אך ללא הועיל. ממחלקת הונאה בכשרות נמסר כי "בשל ליקויים כשרותיים חמורים שלא תוקנו חרף התראותיה. מעתה אין לה כל אחריות למצב הכשרות במקום ושומר נפשו ירחק!"

מרשת מלונות פתאל נמסר בתגובה: "לאונרדו אשקלון תמיד הקפיד על הלכות הכשרות באדיקות ועמד בסטנדרטים המחמירים של רבנות אשקלון. בבדיקה השגרתית האחרונה נתגלו מספר ליקויים הקשורים בהלכות השבת. אנו עובדים בתיאום מלא עם רבנות העיר ומשגיח הכשרות בכדי לתקן ליקויים אלו במהרה. נמשיך לארח באהבה וכבוד את קהל לקוחותינו שומר המצוות".