ליאון קיבל את תמיכתם של מנהיגי הציבור הליטאי

המתמודד לראשות העיר ירושלים נפגש עם מנהיגי הציבור הליטאי, הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן והרב חיים קנייבסקי. מאוחר יותר התפלל בבית הכנסת "היכל יעקב" של הרב מרדכי אליהו זצ"ל

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 22/09/13 09:41 יח בתשרי התשעד

ליאון קיבל את תמיכתם של מנהיגי הציבור הליטאי

משה ליאון, המתמודד לתפקיד ראש העיר ירושלים, נפגש ביום שישי האחרון עם מנהיגי הציבור הליטאי, הרבנים אהרון יהודה לייב שטיינמן והרב חיים קנייבסקי, שם קיבל את בירכתם לקראת הבחירות לראשות העיר.

הרב שטיינמן אמר בפגישה כי "העובדה כי משה ליאון הינו אדם מאמין ושומר מצוות מהווה בסיס לאחדות בעיר במקום פילוג וחלוקה“. בנוסף הדגיש הרב כי "נעשה הכל על מנת להוביל לניצחון של משה ליאון בבחירות לראשות העיר".

מאוחר יותר הגיע ליאון לפגישה עם הרב קנייבסקי, שבירך אותו: ”זכות שמירת השבת תעמוד לצידך וב"ה תנצח בבחירות". עוד הוסיף הרב כי "ירושלים זקוקה למנהיג שמחובר ולא מנותק מעולם המסורת והתורה מתוך יכולת לאחד בין כל הציבורים בעיר ולהבין את הצרכיהם ואת חשיבותם של ערכי היהדות בעיר כמו ירושלים". למפגשים אלו הגיע ליאון מלווה בנציגים מכל הפלגים והסיעות החרדיות בעיר.

לתפילת קבלת שבת התקבל משה ליאון בברכה על ידי קהילת בית הכנסת "היכל יעקב" של הרב מרדכי אליהו זצ"ל. במקום נכחו שני בניו של הרב, הרבנים יוסף אליהו והרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת.

”זו זכות גדולה עבורי לקבל את תמיכתם של גדולי הרבנים הליטאים ושעות ספורות לאחר מכן להתפלל בבית כנסת של גדול הדור הרב מרדכי אליהו זצ"ל. דווקא בימי חג הסוכות שהוא חג של שמחה ואחדות, זה מסמל יותר מכל את הרצון לאחדות בין הציבורים השונים בירושלים", אמר ליאון.