לופוליאנסקי יטרוף את הקלפים?

ראש עיריית ירושלים לשעבר צפוי להכריז על מועמדותו בבחירות המקומיות בירושלים ולהתחרות בברקת ובליאון. הכרזת המועמדות צפויה לפגוע אנושות בכוחו של ליאון, הנתמך בעיקר על ידי הציבור החרדי

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/08/13 10:43 יג באלול התשעג

לופוליאנסקי יטרוף את הקלפים?
עיריית ירושלים, צילום: עיריית ירושלים

אורי לופוליאנסקי, לשעבר ראש עיריית ירושלים, עשוי להכריז בקרוב על מועמדותו לתפקיד ובכך לטרוף את הקלפים במאבק בין ברקת לבין משה ליאון על כס ראש העיר הירושלמי.

בעיתון ”ישראל היום“ דווח היום (ב‘) כי לופוליאנסקי צפוי להכריז על מועמדותו אחרי ראש השנה. אחד ממקורביו אמר לעיתון כי ”עד לפני כמה חודשים הוא השיב שהוא לא יתמודד, ועכשיו אני מעריך שהוא יתמודד“. לופוליאנסקי ממתין עד אחרי החגים, מפני שבימים אלה עדיין מתנהל משפט ”הולילנד“, בו הוא מעורב. ”הוא היה כבר יכול להכריז על מועמדותו, אבל אורי הוא איש הגון ונקי. הוא ישלים את חובתו כלפי השופט והתהליך המשפטי, ורק אחר כך יעשה צעד משמעותי כזה“, אמרו מקורביו.

הכרזת מועמדות מצידו של לופוליאנסקי עשויה לפגוע אנושות במועמדותו של משה ליאון, המועמד המוסכם בין ש“ס לבין הליכוד-ביתנו, הנתמך כרגע בעיקר על ידי הציבור החרדי, שצפוי להעביר את חלק גדול מתמיכתו - אם לא את כולה - ללופוליאנסקי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן