לומדים לעילוי נשמת אריאל שרון

קבוצת תלמידים באחת הישיבות התיכוניות המוכרות ביותר החליטו ללמוד לעילוי נשמת ראש הממשלה שהלך לעולמו. "תמיד קל לחפש את הרע ואת המפריד והרבה יותר קשה למצוא את הטוב והמאחד", הם אומרים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/01/14 09:53 יב בשבט התשעד

לומדים לעילוי נשמת אריאל שרון

בעוד בני המגזר הדתי לאומי מתחבטים האם לשמוח, להתעצב או להתעלם מפטירתו של אריאל שרון החליטו מספר תלמידים באחת הישיבות המוכרות ביותר של המגזר בירושלים ובארץ לארגן לימוד לעילוי נשמתו.

"רובם המוחלטת של אתרי החדשות טרחו לציין היום שבישיבה מסוימת הביעו גילויי שמחה לשמע פטירתו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון ז"ל", מספרים תלמידי כיתה י"ב בישיבה שארגנו את הלימוד. "לא באנו לשפוט את מעשיהם אבל אנו חושבים אחרת".

בלימוד, שהתקיים אמש (א') לקחו חלק מספר תלמידים לא קטן שהחליטו, למרות הרתיעה, שלא לקחת חלק בהתעלמות או בגילויי השמחה אלא להוקיר את הדברים הטובים לעומת הרעים. "לעולם לא נסכים עם חלק ממעשיו של שרון, בעיקר עם מעשים שעשה בסוף דרכו, אך עם זאת אנחנו מרגישים חובה להוקיר את פועלו ומעשיו למען עם ישראל", מספרים התלמידים. "לאחר שהתייעצנו עם רבותינו ראינו לנכון לארגן לימוד משניות לעילוי נשמתו. אנחנו חושבים שזהו המעשה הנכון והראוי לעשות בימים אלה".

"תמיד קל לחפש את הרע ואת המפריד, והרבה יותר קשה למצוא את הטוב והמאחד", אמרו התלמידים שביקשו שלא לחשוף את זהותם ואת שם הישיבה.