לוד: יאיר רביבו נבחר לראשות העיר

עו"ד יאיר רביבו, לשעבר מנכ"ל העירייה ואיש הגרעין התורני המקומי, נתמך על ידי "הבית היהודי" ו"הליכוד". רביבו: "הפוליטיקה הנקייה ניצחה את הפוליטיקה הישנה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/10/13 03:19 יט בחשון התשעד

לוד: יאיר רביבו נבחר לראשות העיר
יחצ, צילום: יחצ

עו“ד יאיר רביבו (30), שגדל בעיר לוד ושימש מנכ“ל העירייה בחודשים האחרונים, ניצח הלילה בבחירות לראשות העיר. הוא הביס את המועמד יורם מרציאנו, לשעבר ח“כ מטעם ”העבודה“.

רביבו, חובש כיפה, נתמך במרוץ על ידי ”הבית היהודי“ ו“הליכוד“ גם יחד. הבחירות בלוד היו רוויות מתחים, כמובן בשל המתיחות בין הציבור היהודי לערבי בעיר, ובשל העובדה כי הבחירות בעיר נערכות אחרי שש שנים של וועדה קרואה שניהלה את ענייניה של לוד.

בנאום ניצחון שנשא הלילה אמר רביבו כי ”הפוליטיקה הנקייה ניצחה את הפוליטיקה הישנה. אין דבר כזה שפוליטיקאים יבואו מלמעלה ויגידו מי המועמד. הציבור לא פראייר“. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע לכנס תמיכה ברביבו במהלך החודש האחרון, אף טלפן אליו הלילה כדי לברך אותו על ההצלחה.

מאוחר יותר התייחס רביבו לנצחונו ואמר: ”בעזרת השם, עשינו זאת! אני ראש העיר הבא של כל תושבי העיר. לוד מתעוררת לבוקר חדש! בוקר של איחוד, אהבה, עשייה ותחושת ניצחון. אני אוהב את כולם, את אלו שהצביעו עבורי ואת אלו שלא. אני מודה לכל התושבים שיצאו להצביע והשתתפו בהליך הדמוקרטי החשוב הזה. אני כאן בשבילכם ובלעדיכם אין משמעות לניצחון הזה. אני מבקש מכולם, להתנהג כמנצחים, בכבוד, באחדות ובחמלה, כי יש לנו עיר לנהל בחמש שנים הקרובות“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן