לגיטימי להוציא אלפי שקלים על מיתוג מחדש? אורי אריאל חושב שכן

לפני כחודש משרד השיכון והבינוי מיתג מחדש את המשרד תחת השם ´משרד הבינוי´ בעלות של 142 אלף ש"ח. בתגובה לשאלת ח"כ אלעזר שטרן ענה השר אורי אריאל: "מדובר בסכום צנוע"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/11/14 13:39 ד בכסלו התשעה

לגיטימי להוציא אלפי שקלים על מיתוג מחדש? אורי אריאל חושב שכן
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בזבוז או השקעה לגיטימית? לפני כחודש מיתג מחדש השר אורי אריאל את משרד הבינוי והשיכון כ'משרד הבינוי' בעלות של 142 אלף ש"ח. בתגובה, זעמו עיתונאים על העלות הגבוהה שנעשתה לצורך מיתוג מיותר לטעמם, אך מעבר לכך הנושא עבר בשקט.

היום (ד') שאל חבר הכנסת אלעזר שטרן את השר אריאל במליאה מהי ההצדקה להוצאת 1.8 מיליון שקל לקמפיין "מחיר מטרה" כשהחוק טרם עבר בכנסת ו-142 אלף שקל להורדת המילה "השיכון" משמו של משרד הבינוי. השר אריאל ענה בתגובה כי "זה סכום צנוע. יש הרבה כניסות לאתר האינטרנט".

"אני מסתובב הרבה ופוגש אנשים וזה הולך כך: אדוני שר הבינוי והשיכון, אדוני שר השיכון, אדוני שר הבינוי. גם לילד יש שם אחד". הסביר השר אריאל וציין כי המיתוג מחדש נעשה בעזרת לשכת הפרסום הממשלתית. "הסכום, של כ-140 שקל, הוא סכום מינימאלי ואנחנו מקפידים לחסוך".

בעניין הוצאת כ-1.8 מיליון שקל על קמפיין 'מחיר מטרה' אמר השר אריאל כי אין צורך בחוק ו'מחיר מטרה' נכנס לתוקף אחרי שמועצת רשות מקרקעי ישראל דנה בעניין. שר הבינוי ציין זאת למרות ש'מחיר מטרה' כפוף, בהסכם עם שר האוצר, לחוק מע"מ אפס, ובמידה שהחוק של שר האוצר לא יכנס לתוקף קמפיין מחיר מטרה היה לשווא. "סתרת את דבריך שאמרת שלא צריך אישור אבל זה כרוך במע"מ אפס שלא אושר", ציין ח"כ שטרן.