לבני: נתניהו הסכים לוויתורים, אבל מפחד מבנט והרבנים

פחות מיממה לפני פתיחת הקלפיות, תוקפת חברת הכנסת ציפי לבני את נתניהו וטוענת כי הוא הסכים לוויתורים. "נתניהו היה מוכן לתת, אבל תמיד היה את הזגזוג כשהוא היה מסתכל ימינה לבנט"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/03/15 10:22 כה באדר התשעה

לבני: נתניהו הסכים לוויתורים, אבל מפחד מבנט והרבנים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

פחות מיממה לפני פתיחת הקלפיות, והכפפות נשלפות באופן סופי. בראיון לאתר וואלה תקפה הבוקר בחריפות חברת הכנסת ציפי לבני את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטענה כי בנט היה זה שעצר אותו מוויתורים. לטענתה, "ביבי הסכים לוויתורים, אבל הוא מפחד מבנט והרבנים"

"לצערי ברית האחים בין יאיר לפיד לבנט הכניסה את בנט לממשלה, והתוצאה הייתה שככל שהתקדמנו, כל אירוע שבו אורי אריאל עומד על איזו גבעה, ונתניהו שמשחק אותה כמי שיכול לעמוד מול העולם, מפחד מאנשי הקואליציה שלו, בעיקר מבנט, אורי אריאל, זמביש וכל החבורה".

"זה הוביל לכך שגם אם התקדמנו עם השקעה עצומה של האמריקנים ונתניהו היה מוכן לתת, תמיד היה את הזגזוג בכל פעם שהוא היה מסתכל ימינה לבנט״, אמרה לבני והוסיפה,״נתניהו עצמו, עוד לפני עוד לפני שנכנסתי לממשלה, הסכים לנהל משא ומתן על בסיס קווי 67'״.

בטעות, או שלא בטעות, מדובר בחיזוק משמעותי ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שמקבל תמיכה על כך ש'שמר על נתניהו מימין' כפי שהוא טען לאורך הקמפיין כולו. לא מופרך עם זאת לומר כי מדובר בניסיון להחליש את נתניהו באמצעות העברת מצביעים לבית היהודי, זאת במטרה להביא לניצחון של המחנה הציוני בבחירות.