לא מתרגש מהמשיח הבלונדיני

ברוך מרזל לא תלה תקוות בטראמפ אחרי שנבחר ולא נבהל גם אחרי שאכזב את הימין הישראלי. רק אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ולא להסתמך על הגויים

חדשות כיפה ברוך מרזל 13/02/17 18:48 יז בשבט התשעז

לא מתרגש מהמשיח הבלונדיני
צילום מסך, צילום: צילום מסך

טראמפ לא מאכזב אותי.

הייתה זו שאלה של זמן עד שיגיע הרגע הזה. אחר כל האופוריה של הימין סביב בחירת טראמפ, נרשמה החריקה הראשונה במערכת היחסים, אשר הובטח לנו כי תהיה חמה ומיוחדת. "ההתנחלויות אינן תורמות לשלום" אמר טראמפ, ובימין נכנסו למגננה. מיטב הדוברים גויסו אל מעל גבי האתר בכדי להסביר, שהוא לא התכוון להתנחלויות הקיימות, שהוא אמר גם שההתנחלויות אינן מכשול לשלום, שעוד מעט נתניהו יגיע לוושינגטון והכל יסתדר, וכן הלאה שלל תרוצים מגוונים.(כל זה לפני הסמנריון שיעשה לו נתניהו בפגשתם על החשיבות ב2 מדינות ל2 עמים בהקפאת רוב הבניה וכו)

ואני יושב לי בעצב ומבין, ששוב מפספסים את הנקודה. כשעתיים בלבד אחר בחירת טראמפ, כבר כתבתי מאמר בשם "טראמפ לא יושיענו", בו הזהרתי את הימין מהיתלות בנשיא החדש. כבר אז הבנתי, שמי שמסרב לשים בה' את מבטחו - לא יוושע מ"המשיח הבלונדיני" בעל הפה הגדול. מי שסומך על בעלי ברית במקום על ה' יתברך - לא מבין מה ה' רוצה מעמנו. יותר מכך - הוא כלל אינו מבין כיצד לקרוא את המפה המדינית.

מי שבוטח בה' יודע, שאין לה' מעצור מלהושיע אותנו, ברב או במעט. הוא מבין, שעלינו לדאוג אך ורק לאינטרסים שלנו, כפי שכל מדינה דואגת לאינטרסים שלה. והוא יודע, שטראמפ אינו אלא בובה ביד ה', אשר ביכולתו לנווט אותה לכל כיוון שירצה, בהתאם למעשינו ולזכויותינו.

מחובתנו לאמץ מדיניות יהודית של בטחון בה' ולא בבשר ודם, ולאורה לנהל את כל מערכת יחסי החוץ שלנו עם העולם. טראמפ אומר שההתנחלויות אינן תורמות לשלום? במקום להתפתל ולהסביר ולרעוד מפחד מפני אפשרות של עימות עם הנשיא ה"אוהד", עלינו להשיב לו בקור רוח, כי יתכן והצדק עמו, וההתנחלויות אכן אינן תורמות לשלום. ואתה יודע מדוע, כבוד הנשיא? משום שמעולם לא נועדו לקדם את השלום. הן נועדו לקיים את מצוות ישוב הארץ וכיבושה מידי שונאינו הישמעאלים. וזה מה שחשוב בעינינו. ואם מישהו מעוניין כאן בשלום, הוא מוזמן לחפש אותנו.

אותה רפיסות אפיינה גם את הדאגה אודות התעקשותו של טראמפ שלא להזכיר במיוחד את העם היהודי כמי שסבל משואה. כן הכחשת שואה, לא הכחשת שואה, דיונים קדחתניים החלו בכדי לברר האם יש כאן מגמה מדאיגה של השכחת הערך המקודש ביותר. אך יהודי גאה כלל לא מתעניין בזוטות שכאלו. יהודי נורמלי יודע, כי אין כל חשיבות לשאלה אם הגויים יכירו בשואה שעברנו או לא. הערובה היחידה לכך שלא תהיה שואה נוספת היא שנשוב אל ה', נבטח בה' ונפגין כח צבאי, אשר ירתיע כל אויב מלהתעסק אתנו. הגויים כבר לא מרחמים עלינו כמו פעם אחר זוועות אושוויץ? זה באמת לא חשוב. מי צריך את הרחמים המעושים שלהם. יותר חשוב שיפחדו מאתנו בשל כחנו. וגם הנשיא החדש - שיזכיר את השואה או שלא יזכיר - אותי זה לא מעניין. עלינו להראות לו שנעשה כל שביכולתנו בכדי למנוע שואה חדשה,כולל להביס את אויבינו. זו השפה שמבין ומכבד דונלד טראמפ, זו השפה שמבין ומכבד העולם. הגיע הזמן שאת השפה הזו יבין גם עם ישראל.

הכותב הוא חבר עוצמה יהודית, תושב העיר חברון


(צילום: פלאש 90)