"לא מתקפלים בשום אופן!"

רגע לפני שהפינוי יוצא לדרך, מטה השטח של עמונה פרסם שורת הנחיות ל-'עשה ואל תעשה' עבור מתנגדי הפינוי

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/02/17 07:33 ה בשבט התשעז

"לא מתקפלים בשום אופן!"
צילום מסך, צילום: צילום מסך

כוחות הפינוי כבר ערוכים למתן פקודה ומסתבר שגם למתנגדי הפינוי שנוכחים בעמונה,יש "פקודות" והנחיות מסודרות. מטה השטח של עמונה הפיץ לפני זמן קצר הודעה המסבירה כיצד יש לנהוג בזמן הפינוי.

הין ההנחיות- להתבצר בבתים, לא להתפנות מרצון ובעיקר לצלם. ההנחיות המלאות:

"1. לפני הפינוי: אף אחד לא מסתובב ברחבי הישוב. כל אחד מוצא לעצמו מקום להיות בו בשעת הגירוש. או בית של משפחה או בבית הכנסת. אין מצב שמישהו נשאר בחוץ.
מי שנשאר בחוץ, תוך שניה תופסים אותו ומעלים אותו לאוטובוסים. בזה המשחק נגמר. אז פשוט תמצאו מקום לשהות בו, ולא חסר.

2. בשעת הפינוי עצמו:
אף אחד לא קם והולך. גם אם השוטר אומר לכם לקום, אין מצב שאתם קמים. לא מתפנים מרצון. תנו לשוטרים להוציא אתכם בכמה שיותר כוח שיידרש להם, ללא אלימות. הכי טוב מבחינתכם שארבעה שוטרים יצטרכו לקחת בן אדם אחד. השוטרים לא ינהגו באלימות אם לא יפעלו כלפיהם באלימות. לראש הממשלה יש אינטרס שהגירוש הזה יתבצע עם כמה שפחות מראות קשים.

3.אחרי הפינוי:
לא מתקפלים בשום אופן! אחרי שמעלים אתכם על האוטובוסים, אין מצב שחוזרים הביתה. בכל מקום שמורידים אתכם, חוסמים את הצומת הקרוב לתנועת כלי רכב על מנת למחות על הגירוש ועל הרס יישוב. על דברים כאלה לא עוברים בשקט! זה הכי חשוב.

דגש אחרון: ננסה כולנו לגרום לפינוי לקחת כמה שיותר זמן. איך עושים את בפועל? לא קמים והולכים, נקשרים אחד לשני ולרהיטים, וככל הניתן לכם כמתבצרים בישוב שהולך להיהרס ולהתפנות מיהודים.

ולסיום:
לצלם, לצלם ולצלם!!
לא להדליק נתונים לנייד, ופשוט לצלם. להוציא מצלמות, ולהשתמש בהן לצילום וידאו לאורך כל הגירוש. אם תהיה אלימות - הוידאו הוא העד המרכזי שלנו בכל הסיפור!
לשם כך הוקם חמ"ל תיעוד גירוש עמונה ואת החומרים יש לשלוח בווטסאפ למספר 055-6653738

חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי א-לקנו. חזקו ואמצו!

בברכה,
מטה שטח עמונה"