לא מתעסקים עם עורכי דין: צהר יגנזו את קמפיין 'הסכמאהבה'

הקמפיין שהעלו בצהר והציג את עו"ד יונה רוט-ויילר זועם על הסכם הקדם נישואין שלהם- ייגנז בעקבות טענות של עורכי דין, שהוא מציג אותם באור שלילי

חדשות כיפה משה מאירסדורף 28/06/16 08:44 כב בסיון התשעו

לא מתעסקים עם עורכי דין: צהר יגנזו את קמפיין 'הסכמאהבה'
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לאחרונה עלה קמפיין שיזם ארגון רבני צהר במגוון מדיות תקשורתיות שמטרתו עידוד זוגות נישאים לחתום על הסכם קדם נישואין בשם 'הסכמאהבה'. ההסכם נועד למנוע סרבנות גט ואו דחיית גט.

הקמפיין שהופק על ידי משרד 'זליגר שומרון תקשורת', עלה בכלי תקשורת מרכזיים וברשתות החברתיות עלו סרטונים סאטירים בנושא ואף הוקם דף פייסבוק על שם עורך הדין "יונה רוט-ווילר". בסרטונים מפחיד העו"ד (השחקן גיא לואל) את תלמידיו למשפטים כי פרנסתם תיגזל אם יותר ויותר זוגות יחתמו על ההסכם ולא יזדקקו לשירותיהם.

לאחר עליית הקמפיין טענות מצד עורכי הדין על כך שיש בדמות העו"ד שהוצג בקמפיין להעמיד באור שלילי את קהילת עורכי הדין לענייני משפחה. בעקבות בקשתו של עו"ד רונן דליהו יו"ר פורום עורכי הדין לענייני משפחה החליט ארגון רבני צהר להוריד את הקמפיין כדי לא לפגוע בעורכי הדין שנתנו את הסכמתם להסכם ואף היו שותפים בניסוחו.

בצהר מבהירים כי מטרת ההסכם כאמור הייתה להעלות את המודעות ולמנוע תופעות של סרבנות או דחיית גט ולא חלילה לפגוע בעורכי הדין ואנו מצרים על כל פגיעה שנגרמה להם. יתרה מכך, ארגון צהר מודה לחברי לשכת עורכי הדין שליוו את הכנת ההסכם וסייעה בניסוחו מתוך אותה מטרה חברתית נעלה.

אי לכך הוחלט בארגון רבני צהר להשהות לעת עתה את הפרסומים שתוכננו להופיע בימים אלה באמצעי התקשורת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן