לאחר ההפסד: משה פייגלין שוקל הקמת מפלגה חדשה

רגע לאחר הצבתו במקום לא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, שוקל חבר הכנסת משה פייגלין להקים מפלגה חדשה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/01/15 22:12 יב בטבת התשעה

לאחר ההפסד: משה פייגלין שוקל הקמת מפלגה חדשה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ביום חמישי האחרון התבשר חבר הכנסת משה פייגלין כי בעקבות רשימות חיסול הוא הוצב במקום לא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, הערב מתברר כי בעקבות הכישלון הוא שוקל הקמת מפלגה חדשה, כך מפרסם עמית סגל.

ביום שני הקרוב יקיים פייגלין כנס פעילים בירושלים בו יסביר את המשך דרכו. פייגלין, החבר בליכוד זה 14 שנה, שוקל בימים אלו את דרכו הפוליטית, זאת לאחר שנכשל בניסיונו להתברג לרשימת הליכוד. בין שלל האפשרויות אותן הוא בוחן, נמצאת גם האפשרות של הקמת מפלגה חדשה.

כזכור, מאז הוקמה תנועת 'מנהיגות יהודית' מנסה משה פייגלין להיכנס לכנס, כשמטרתו היא מעין הפיכה פנימית בתוך הליכוד. פייגלין הצהיר במהלך השנים כי הוא מעוניין להגיע לתפקיד ראש הממשלה מתוך הליכוד, ובכיפה אף אמר לפני כחודש כי אין לו ספק שיעמוד בראש מפלגת השלטון.

"אי אפשר להנהיג את הציבור מתוך מגזר", הוא אמר. “לכן להגיע למקומות ההנהגה ומשם להשפיע זו הדרך הנכונה. צריך לרדת אל העם, להכניס לתוכו את הנשמה הלאומית. לא צריך להתקשט בצבעים שלנו ובדרכים שלנו ולהסתכל מגבוה על העם. צריך לשנס מותניים ולעשות את השינוי המתבקש. שאעמוד בראש הליכוד הרבה אנשים שיצאו מהמפלגה בשנים האחרונות יחזרו הביתה וידעו שיש מי שמוביל אותם להנהגת המדינה".