כ-20 מיליון ש"ח יועברו לישיבות ההסדר

המשבר סביב תקציב ישיבות ההסדר הסתיים עם העברת בין עשרה לעשרים מיליון שקלים לישיבות ההסדר. יו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי: "גאה לסייע כשליח ציבור למפעל התורה הגדול של ישיבות ההסדר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 31/12/14 14:15 ט בטבת התשעה

כ-20 מיליון ש"ח יועברו לישיבות ההסדר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בין עשרה לעשרים מיליוני שקלים הועברו השבוע לישיבות ההסדר, לאחר פעילות של יו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי ובדחיפה של סגן שר החינוך אבי וורצמן, וסיימו המשבר סביב תקציב הישיבות, שהחל לפני מספר חודשים.

זה זמן רב שתקציב ישיבות ההסדר הוקפא, זאת בעקבות ניסיונות לצמצם את כמות הכסף שתועבר להן. כזכור, בשנה החולפת ביקשו חברי כנסת שונים לצמצם את מספר ישיבות ההסדר וטענו כי יש מקום להארכת זמן השירות הפעיל של חיילי ההסדר לשנתיים, זאת במסגרת חוק הגיוס. היום הגיע לסופו באופן רשמי משבר תקציב ישיבות ההסדר שעוכב עד לסוף שנת התקציב.

איתן עוזרי מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר אמר: "ישיבות ההסדר מודות ומברכות את כל העוסקים בצרכי ציבור באמונה הזוכים לסייע לבניין התורה הציונית במדינת ישראל ולתמוך במסלול המשלב בין תורה לשירות צבאי משמעותי".

יו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי אמר "אני שמח וגאה לסייע כשליח ציבור למפעל התורה הגדול של ישיבות ההסדר המשלבות ספרא וסייפא, אני מברך אותן שימשיכו בפעילותן הברוכה למען התורה העם והארץ".