כתב אישום הוגש נגד שוטר שהלשין ללהב"ה

כתב אישום הוגש נגד שוטר שדיווח לארגון להב"ה, על נערות יהודיות שיוצאות עם בחורים ערבים ממזרח ירושלים. בנצי גופשטיין: הוא צריך לקבל תעודת הוקרה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 03/02/16 13:22 כד בשבט התשעו

כתב אישום הוגש נגד שוטר שהלשין ללהב"ה
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר , shutterstock, צילום: אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר , shutterstock

כתב אישום חמור הוגש אתמול (ג') לבית משפט השלום בירושלים נגד מפקד כיתה במג"ב, בחשד שצילם והדליף תעודות זהות של יהודיות שנמצאות בקשר עם תושבים ערבים ממזרח ירושלים לראש ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, ולח"כ לשעבר מיכאל בן ארי.

לפי כתב האישום, לפני כשנה וחצי השתתף השוטר במשימה שגרתית של בידוק כלי רכב בסמוך לסילוואן. באחד מכלי הרכב שבדק היו שני תושבי סילוואן ושתי בחורות יהודיות. השוטר נטל את תעודת הזהות של אחת מהן וצילם את התעודה בטלפון הנייד שלו. לאחר מכן שלח את הצילום לשני אנשי הימין הקיצוני.

גופשטיין מסר בתגובה, כי השוטר עשה עבודה נאמנה: "במקום שמשטרת ישראל תיתן לאותו שוטר תעודת הוקרה, על דאגתו לאחיותיו, הוא מקבל כתב אישום. בושה. המשטרה חייבת לטפל בערבים המשדלים את הבנות שלנו. על ממשלת ישראל להלחם בתבוללות".

גופשטיין אמר כי הוא מצפה שהכתב יבוטל, בייחוד שהתמנה יועץ משפטי חדש, שהוא אדם דתי: "מדי יום אני מקבל מקרים מאזרחים, חיילים, שוטרים ואנשי שירות הביטחון. לעם ישראל אכפת מהתבוללות. אני מצפה מהיועץ המשפטי החדש, בתור אחד שההתבוללות חשובה לו. לבטל את כתב האישום" חתם גופשטיין .