כשפייגלין התפלל עם נתניהו

משה פייגלין הגיע לניחום אבלים בבית ראש הממשלה ושימש שליח ציבור בתפילת מנחה, בסיומה אמרו השניים קדיש יתום במשותף. פייגלין: "באותו רגע שנינו באמת הבנו מי באמת עומד בראש"

חדשות כיפה אורי פולק 03/05/12 11:56 יא באייר התשעב

כשפייגלין התפלל עם נתניהו
יחצ, צילום: יחצ

שני היריבים מסיעת "הליכוד" מצאו את עצמם אתמול ברגע אחד מיוחד: משה פייגלין, פעיל הליכוד וראש חטיבת "מנהיגות יהודית", הגיע לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, כדי לנחמו על פטירת אביו פרופ' בן ציון נתניהו, השבוע.

בהגיע תפילת מנחה, עבר פייגלין לפני התיבה לתפילה, זאת מפני שיש לו "חיוב" לאחר שגם אביו, יעקב צבי, נפטר החודש. בתום התפילה אמרו השניים קדיש יתום במשותף.

"כיוון שיש לי "חיוב" לעמוד לדוכן, מצאתי עצמי אתמול שליח ציבור לתפילת מנחה, בזמן ניחום האבלים של ראש הממשלה. להפתעתי, ראש הממשלה הצטרף אלי בסוף התפילה לאמירת קדיש. עמדנו שנינו ואמרנו 'יתגדל ויתקדש שמי רבה'", תיאר פייגלין בעמוד הפייסבוק שלו.

הוא ציין כי "באותו רגע לא חשבתי על כך, אבל אחר כך חשבתי לעצמי שהיה כאן דבר מאוד גדול - ששני האנשים שהתמודדו לראשות מודיעים יחדיו מי באמת בראש".

בתוך כך ציין פייגלין כי בזכות המפגש בבית ראש הממשלה, הוא עמד מקרוב על טיבה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, וכי חרף העובדה שהוא "בא מלא דעות קדומות מכל מה שמקשקשים מאחורי גבה", הרי שבפועל הוא "מצא את ההפך הגמור. מדובר באישה אנושית ומקסימה".