כצל‘ה: מתגעגע לימים היפים שהיו לי עם אריק שרון

יו"ר "האיחוד הלאומי" לשעבר נזכר בימים בהם עבד כעוזרו של אריאל שרון, בעת שזה כיהן כשר השיכון, כשהשניים הובילו בנייה מאסיבית של יחידות דיור ביהודה ושומרון

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/02/13 19:20 ז באדר התשעג

כצל‘ה: מתגעגע לימים היפים שהיו לי עם אריק שרון

יעקב (כצל‘ה) כ“ץ, לשעבר יו“ר ”האיחוד הלאומי“, פרסם הערב (א‘) פוסט מפתיע בעמוד הפייסבוק שלו, בוא הוא כותב על געגועיו לאריאל שרון, ראש הממשלה לשעבר שנפל למשכב ומצוי בתרדמת, לצד הבהרה על הצער שזה גרם לו בעקבות יישום תוכנית ההתנתקות.

”יש בי געגועים לאריק שלי, אריק של הצבא והיצירה“, כתב כצל‘ה, ”יש בי אהבה ושמחה גדולה על שאריק עשה בעבר עבור המדינה באופן כללי ועל הצלת חיי במלחמה באופן פרטי, וכן על הזכות שהיתה לי לעמוד לצידו בימי בנייה והקמה. אך יש בי צער גדול ועמוק על המהלכים האחרונים בחייו שהביאו לחורבן ולחילול ד' גדול“.

כצל‘ה, ששימש בשנים 1990-1992 כעוזרו של אריאל שרון בעת שכיהן כשר השיכון בממשלת שמיר, נזכר בימים בהם השניים עבדו יחד למען ההתיישבות. ”באותם ימים בנינו בירושלים, ביש"ע ובגולן בשנה וחצי 60,000 יחידות דיור, מתוכם 20,000 קרואנים שהובאו וניבנו וכולם מצאו את מקומם ביו"ש. אריק נתן לי יד חופשית לבנות ולבנות“.

כצל‘ה טוען כי ”בכך בעצם נקבעה לדורות מפת ההתיישבות כמאסיבית ובלתי הפיכה. הימים ימי העלייה ההמונית מרוסיה“. הוא נזכר הערב כי ”השמאל ובראשו יוסי שריד התלוננו שאנו מעמדים דירות ריקות. היום ב"ה הדירות כולן מאוכלסות“.