כצל‘ה מנסה להקים מפלגה עצמאית

לאחר שהודח מראשות ”תקומה“, מנסה ח“כ יעקב (כצל‘ה) כ“ץ לפלג את המפלגה ולרוץ עצמאית לכנסת. כצל‘ה נפגש עם מספר 2 ברשימה, הרב אלי בן דהן, שסירב להצעתו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/11/12 16:36 יב בכסלו התשעג

כצל‘ה מנסה להקים מפלגה עצמאית

ח“כ יעקב (כצל‘ה) כ“ץ, שהודח מראשות מפלגת ”תקומה“ על פי החלטת מרכז המפלגה לפני למעלה משבוע, ממשיך להציג עצמו כיו“ר המפלגה ואף פועל לטובת הקמת מפלגה חדשה שתתפצל מרשימת ”תקומה“ - אותה הוא מתכוון להוביל בבחירות הבאות לכנסת.

מעבר לכך שכצל‘ה ממשיך להציג עצמו כיו“ר ”האיחוד הלאומי“, גם בהודעות דוא“ל רשמיות, כמו גם בפוסטים שהוא מפרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, מסתבר כי היו“ר היוצא של ”האיחוד הלאומי“ ניסה להוביל פילוג בקרב רשימת ”תקומה“ שאך נבחרה לפני כשבוע.

רדיו ”גלי ישראל“ דיווח היום (ב‘) כי כצל‘ה נפגש עם מספר 2 ברשימת ”תקומה“, הרב אלי בן דהן, והציע לו לרוץ איתו ברשימה נפרדת אותה הוא מתכוון להקים בשבועות הקרובים. הרב בן דהן אישר את הפרטים אך הבהיר כי אין בכוונתו לפרוש מרשימת ”תקומה“, על אף הידידות בינינו לבין כצל‘ה.

במקביל למגעים אותם מקיים כצל‘ה עם חברים ברשימת ”תקומה“, מנסה ח“כ כ“ץ לנכס לעצמו את שם המפלגה ”האיחוד הלאומי“, כמו גם את האות ט‘ כאות המפלגה בקלפיות.