כצל'ה לבית היהודי: הדיחו את בנט לאלתר

בדף הפייסבוק שלו קורא הח"כ לשעבר, יעקב כץ (כצל´ה) להדיח את נפתלי בנט לאלתר ולא לדחות ההדחה עד פרסום ההסכם הריסת היישובים סביב שכם

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 22/08/13 15:44 טז באלול התשעג

כצל'ה לבית היהודי: הדיחו את בנט לאלתר
יחצ, צילום: יחצ

הח"כ לשעבר יעקב כץ מהבית היהודי תוקף היום בדף הפייסבוק שלו, את השר נפתלי בנט וקורא להדיחו בטענה כי אינו פועל למען הישיבות וארץ ישראל. "אני קורא לחברי הכנסת של הבית היהודי להתכנס לאלתר ולהדיח את נפתלי בנט מכל תפקידיו בהנהגת המפלגה בגין הרס עולם התורה והרס ההתיישבות העומד לפתחנו" .

בדבריו טען כצל'ה כי "כבר סוכם בין ביבי-לבני-קרי-אבו מאזן על הסכם ביניים אשר לפיו בעוד 8 חודשים תיהרס ההתיישבות היהודית סביב שכם". והוסיף כי חברי הבית היהודי לא יפעלו הרי ש"יהיה מאוחר מדאי והציבור שלנו ייאלץ לעמוד מול אותן מראות אימה שחווה אך לפני 8 שנים בגוש קטיף ובצפון השומרון" כך כתב.

כצל'ה אף מתייחס לקיצוץ החמור בישיבות שכבר נכנס לתוקפו וטען כי "בנט ידע על הקיצוץ הקשה בישיבות ובמוסדות החינוך התורניים והשתיק את סיעתו ואת ראשי המוסדות שדבר לא יקרה" והוסיף "כך עכשיו מסתיר בנט מכולם את האיום הגדול על ההתיישבות".

עוד כתב בהקשר זה כי "לא היה להרגעות של בנט כל שחר, ו66% מתקציב עולם התורה קוצץ, כך יהיה אם הבית היהודי ידחו את הדחתו של בנט עד הצגת ההסכם שסוכם על הריסת היישובים".

כמו כן, קרא כצל'ה למפלגת הבית היהודי לחזור לשיתוף פעולה עם המפלגות החרדיות "על הבית היהודי לתקן המעוות ובאופן מיידי לנהל מו"מ עם שותפיו הטבעיים במפלגות החרדיות על כניסתם לממשלה במקום לפיד" .

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן