כפי שפורסם ב´כיפה´: כ- 20 אלף איש התפקדו לבית היהודי

הנהלת המפלגה מפרסמת היום נתונים חלקיים על מימדי ההתפקדות למפלגה שהחלו בקיץ האחרון. כפי שפורסם לפני שבועיים בכיפה: כ-20,000 איש התפקדו עד היום. 45% מהם מתפקדים חדשים

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 08/12/16 15:50 ח בכסלו התשעז

כפי שפורסם ב´כיפה´: כ- 20 אלף איש התפקדו לבית היהודי
אפרת קרסנר, צילום: אפרת קרסנר

שלושה וחצי חודשים עברו מאז נפתח המפקד לבית היהודי באוגוסט שעבר. היום התפרסמו נתונים חלקיים של מצב ההתפקדות עד כה.

הערים המובילות מבחינת מספר המתפקדים הם ירושלים, בה התפקדו 1,943 איש ופתח תקווה, בה התפקדו 1,287 איש. בקרית ארבע התפקדו 211 איש, בחיפה 524, בצפת 442, במודיעין 226, בבית אל 267, בראשון לציון 337, ברעננה 342 ובנתניה התפקדו 377 איש לבית היהודי. סך הכל מאז חודש אוגוסט התפקדו כ-20 אלף איש.

(צילום: הבית היהודי)

55% מהמתפקדים הם מתפקדים ותיקים ו-45% הם מתפקדים חדשים. 58% מסך כל המתפקדים הם גברים ו-42% הן נשים.

בהודעה שהוציא מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, נכתב כי המתפקדים עד ה-31 לדצמבר יוכלו לבחור ולהבחר למרכז הבית היהודי ולמועצות הסניפים בבחירות 2017. מי שיתפקד החל מינואר יוכל רק להשפיע על רשימת הבית היהודי לכנסת.

"יחד נמשיך ונתרחב, נמשיך ונפעל בכל הצמתים המרכזיים של הציבוריות הישראלית, בדרך להנהגת המדינה. תודה על השותפות והאמון" כתב אורבך.

כפי שפורסם ב'כיפה' לפני שבועיים, יוסי בן עטר, מגיש רצועת הערב ברדיו 'גלי ישראל' והכתב הפוליטי של התחנה, חזה כי מספר המתפקדים במפקד יהיה 20 אלף. בן עטר כתב ב'כיפה' כי "בחודשים הקרובים תצפו שוב ושוב בקמפיין בחירות רווי עקיצות בין ביבי לבנט על קולות המחנה הלאומי, בקואליציה או באופוזיציה, בבלפור או בכפר סבא, הקרב על קולות הימין מתנהל בעוז. ברשתות החברתיות ובשטח הבית היהודי כבר 'גובים מחיר' עבור ההצבעה וממשיכים לפקוד אנשים למפלגה. תאמינו או לא, אבל את השבוע הזה הם סוגרים עם כ-20 אלף מתפקדים (כך לפי מקורות בכירים במפלגה), כפול מהיעד שהציבו לעצמם. לחיי עמונה, לחיי בוארון ולחיי המתפקדים".

(צילום: הבית היהודי)