כפי שנחשף לראשונה באתר "כיפה": הומתק עונשו של יוגב

לאחר שבישיבת הסיעה שהקיימה היום, דנו חברי הכנסת בעונשו של יוגב. הודיעו בסיעה כי החליטו להמתיק את עונשו, זאת לאחר שיוגב התנצל על התנהגותו

חדשות כיפה נריה כנפו, כיפה 09/11/15 19:49 כז בחשון התשעו

כפי שנחשף לראשונה באתר "כיפה": הומתק עונשו של יוגב
פלאש 90, צילום: פלאש 90

כפי שפרסמנו לראשונה, חבר הכנסת יוגב לא יושעה מועדת החוץ והביטחון. כך החליטו יו"ר הסיעה מגל ויו"ר המפלגה בנט, זאת לאחר שיוגב פרסום מכתב התנצלות בו הצר על התנהלותו.

"ההחלטה כי יוגב לא יוכל להעלות חוקים במליאה תישאר על כנה. כמו כן, במידה ויחזור יוגב על התנהגותו, ולא יצביע על פי עמדת הקואליציה הוא יושעה מידית ולצמיתות מועדת החוץ והביטחון". כך על פי הודעתו של יו"ר הסיעה מגל.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי ח"כ יוגב פעל בניגוד להחלטת הסיעה, ולמשמעת הקואליציונית של הממשלה, ולא השתתף בהצבעה היום על חוק "חזקת הגיל הרך" של ח"כ יואב קיש ובכך גרם להפלתו.

בפתח ישיבת הסיעה אמר ח"כ יוגב: "נקלעתי לסערה פוליטית וציבורית, בלא שחיפשתי אותה. לא היה בי כל רצון, או אינטרס להביך מישהו, לא בסיעה ולא בקואליציה. לא חיפשתי כל אירוע של יצירת מתח כלשהו לא פנים מפלגתי ולא קואליציוני".

עוד אמר ח"כ יוגב: "סברתי שאין משמעת קואליציונית בהצבעה זו. שקלתי שוב את הצבעתי והחלטתי שלא להתנגד לעמדת הקואליציה, אלא רק להימנע או לא להשתתף בהצבעה וכך עשיתי בעת שקראו את שמי".

ח"כ יוגב חתם את הודעתו בביקורת על אופן ניהול ישיבות הסיעה ואמר: "אם בנושאים ערכיים- אידיאולוגיים, נקיים דיוני סיעה, בהם נלבן את דרכנו, ניצור גם את המחוייבות של כל אחד מאתנו ל"יחד" החשוב שלנו כמפלגה וגם נמנע מטעויות של אי הבנה."