כמעט אסון: ניסיון חיסול מטרים בודדים מתלמידי הישיבה התיכונית

מול תלמידי ישיבה תיכונית, הגיח רכב ונהגו ירה לעבר נהג קטנוע שעמד בסמוך. נהג הקטנוע נפצע ברגלו. אמא לתלמיד: "חמישה מטרים מפתח הישיבה נורו יריות. זה פשוט הזוי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/08/15 12:34 טו באלול התשעה

כמעט אסון: ניסיון חיסול מטרים בודדים מתלמידי הישיבה התיכונית
Garrett Mills, פלאש 90, צילום: Garrett Mills, פלאש 90

רכב עקף תלמידים, התנגש בקטנוע, וירה לעברו. לא מדובר בתיאור של סצנה מתוך סרט פעולה חדש שיוצא לאקרנים, אלא באירוע חמור ביותר שהתרחש לפני שעה קלה לעיני תלמידים נדהמים שהגיעו בפעם הראשונה לישיבה התיכונית, ובנס לא שילמו על כך בחייהם.

הבוקר החלו תלמידי כיתות ז' בישיבה התיכונית בני עקיבא נתניה לראשונה את הלימודים, ולכבוד האירוע המרגש הגיעו סמוך לשעה 11:00 לשערי בית הספר.

לפתע, תוך שהם מנסים לחצות את הכביש, הגיח לעברם רכב במהירות מסחררת, עקף אותם בפראות, והתנגש ברוכב קטנוע שעמד בסמוך. לאחר מכן נהג הרכב ירה ככל הנראה מספר יריות לעבר נהג הקטנוע, ונמלט מהמקום.

התלמידים ההמומים החלו לברוח מהמקום לתוך בית הספר, תוך שהמאבטח בשער מאיץ בהם למצוא מקום מסתור מהיריות הקטלניות.

"חמישה מטרים מפתח הישיבה נורו יריות. זה פשוט הזוי", סיפרה אילנה, אם לנער שהחל היום את לימודיו בישיבה, ל'כיפה' על אודות האירוע. "הרכב נתן דחיפה לאופנוע ואז ירה בו, תוך כדי שהילדים עוברים את הכביש".

"זו פשוט שכונת פשע. אני מקווה שלא ירו לכיוון הישיבה, כי ראיתי הרבה שוטרים יוצאים מהמקום. צוחקים עלינו שאנחנו נתנייתים ויורים עלינו כל הזמן אבל פתאום נופל האסימון. יש חשש לשלוח את הילד אחרי דבר כזה", הוסיפה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בתחנת נתניה התקבל דיווח ולפיו באזור מזרח העיר, תושב העיר כבן 30 נפצע מירי ברגלו ונזקק לטיפול רפואי. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע".