'כיפה' גם באפליקציה

הרבנים, אישי הציבור, הסערות והסיפורים הבלעדיים, לצד חיפוש בתי כנסת, קבלת זמני היום ומצב שבת חדשני, עכשיו גם באפליקציה חדשה לאנדרואיד ולאייפון מבית 'כיפה'

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/15 16:51 יט בטבת התשעה

'כיפה' גם באפליקציה
shutterstock, צילום: shutterstock

הרב אבינר תוקף את מיזם 929, נפתלי בנט מעצבן את החרד"לים בסרטון חדש, ודיון סוער בפורומים אודות תופעה חדשה במגזר הדתי. אתר 'כיפה' השיק לאחרונה אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון, הכולל את כל האפשרויות המוכרות והפחות מוכרות בעיצוב חדשני, וחשוב ביותר - בצורה הנגישה והנוחה ביותר.

במסגרת האפליקציה החדשה תוכלו לעקוב אחרי החדשות העולות באתר, ליהנות מעולם הפורומים העשיר של 'כיפה' הכולל עשרות פורומים ותיקים וחדשים, ולקרוא שאלות ותשובות במדור המוכר והפופולארי 'שאל את הרב'.

חווית המשתמש באפליקציה נוחה, יעילה ואינטראקטיבית, כשמלבד החדשות השוטפות תוכלו ליהנות גם מזמני היום שמתעדכנים באופן אוטומטי על פי נתוני ה-GPS של המכשיר.

 

 

ב'כיפה' העניקו מחשבה רבה לחווית המשתמש וצירפו לאפליקציה רעיון חדשני נוסף שמובנה בה - 'מצב שבת'. זהו הפתרון האידיאלי למקרה בו שכחתם את המכשיר דולק בכניסת השבת, המכשיר בו מותקנת האפליקציה עם מצב השבת מכבה באופן אוטמטי עם כניסת השבת את כל ההתראות של המכשיר ומעביר אותו למצב שקט לחלוטין.

את האפליקציה ניתן להוריד בחינם מחנות האפליקציות של גוגל למכשיר האנדרואיד או מהאפסטור למכשירי אפל.

להורדה בגוגל פליי

להורדה באפ סטור