כוכב נולד, גרסת להקת הרבנות הצבאית

להקת הרבנות הצבאית תקיים אודישינים בהם ייבחנו המועמדים המבקשים להצטרף לשורותיה. בשנים האחרונות פרחה הלהקה והחלה להופיע לא רק באירועים צבאיים, אלא גם באירועים אזרחיים וממלכתיים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 19/08/13 20:04 יג באלול התשעג

כוכב נולד, גרסת להקת הרבנות הצבאית
הרבנות הצבאית, צילום: הרבנות הצבאית

להקת הרבנות הצבאית, שנמצאת בשנים האחרונות במגמת פריחה, החלה בגל קליטה חדש של מוסיקאים שיעברו אודישנים לקבלתם ללהקה. בלהקת הרבנות קוראים למוסיקאים וזמרים צעירים להגיש מועמדות לאודישנים שיחלו בחודשים הקרובים.

האודישנים ללהקת הרבנות הצבאית מתבצעים בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון ידרשו הנבחנים להוכיח שמיעה מוסיקאלית, עמידה על במה ויכולת שיתוף פעולה עם מוסיקאים נוספים - כל זאת תוך דגש על מקצועיות וותק וגיוון ביכולות מוסיקאליות.

מי שיצלח את שלב האודישנים הראשון ייגש אל השלב השני בו יידרש לבחור שיר או קטע מוסיקאלי ולבצעו בצורה הטובה ביותר. מי שיבחן את המתמודדים הם החזן הראשי לצה"ל ומפקדה של הלהקה סא"ל שי אברמסון והמנצח אופיר סובול, מנהלה האמנותי של הלהקה. מי שיצליחו לשכנע את השניים כי הוא הטוב ביותר ויעברו את השלב השני, יקבלו את זימון הגיוס ללהקת הרבנות הצבאית.

גורם בלהקה אומר לכיפה כי "בשנים האחרונות הלהקה נמצאת במגמת פריחה משמעותית ואנחנו נערכים לקליטת מוסיקאים חדשים שירחיבו את השורות".

בשנתיים האחרונות עברה להקת הרבנות מהפכה ומיצבה עצמה כאחת הלהקות המקצועיות והמצליחות היום בצה"ל. מאז כניסתו של סא"ל שי אברמסון לתפקיד ובעקבות שינוי תדמית מצד אחרים בלהקה נכנסה להקת הרבנות למאמצי שיווק חדשניים שהביאו אותה להופיע באירועים החשובים של מדינת ישראל כמו גם אירועים ”אזרחיים“ רבים.

רק השבוע יופיע סא"ל אברמסון במופע "אוחילה לאל" הגדול בגוש עציון, זאת לאחר שהלהקה הופיעה בטקס הצהרת הרבנים הראשיים ובמופע המרכזי 'לכל איש יש' שם ביד ושם. השבוע קלטה הלהקה כלי נגינה חדשים שעתידיים לשמש את המתגייסים החדשים ללהקה. אחד הדברים שמייחדים את להקת הרבנות על פני הלהקות הצבאיות האחרות, מלבד ריכזו המוסיקאים הדתיים בה, הוא מופע אקפלה מיוחד של שישה זמרים ופסנתר אשר באמצעות משחקי קול וטונציה יוצרים מופע מוסיקאלי ייחודי.

להגשת מועמדות- RabbanutChoir@gmail.com

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il