כהונתו של מזכ"ל בני עקיבא דני הירשברג הוארכה בשנה נוספת

מליאת ההנהלה הארצית של תנועת בני עקיבא החליטה להאריך את כהונתו של מזכ"ל התנועה בשנה נוספת. המזכ"ל דני הירשברג ימשיך בתפקידו גם בשנת תשע"ו וימלא קדנציה בת 5 שנים.

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/03/15 10:29 יא באדר התשעה

כהונתו של מזכ"ל בני עקיבא דני הירשברג הוארכה בשנה נוספת
דוברות, צילום: דוברות

בסוף השבוע שעבר החליטה מליאת ההנהגה הארצית של תנועת בני עקיבא להאריך את כהונתו של מזכ"ל התנועה דני הירשברג בשנה נוספת. הירשברג מכהן בתפקיד כשלוש שנים וחצי והיה צפוי לסיים את תפקידו בסוף בעוד כחצי שנה - בתום שנת תשע"ה.

ע"פ ההחלטה ימשיך הירשברג לכהן כמזכ"ל התנועה גם בשנת תשע"ו וימלא קדנציה בת 5 שנים. ההחלטה אושרה פה אחד ע"י כל חברי מליאת התנועה, ביניהם, הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא, מר אלחנן גלט, מנכ"ל המשרד לשירתי דת וח"כ מוטי יוגב.

הרב יונה גודמן, יו"ר הוועדה לליווי המזכ"ל: " לאחר בחינה ושיקול דעת יסודיים הביעו חברי הוועדה פה אחד הערכה רבה לאופן בו דני בע"ה מנהיג את התנועה ומצעידהּ קדימה ברוח ובחומר נוכח אתגרי הדור והשעה המורכבים, ולאופן בו הוא מובילה בעז ובענווה, הן בעשייה פנים-תנועתית והן בדרכה הציבורית. הוועדה פנתה לדני וביקשה ממנו להוסיף שנה נוספת לקדנציה שלו. לאחר שהות למחשבה, דני נאות לקבל על עצמו את המשימה המורכבת של המשך הנהגת התנועה בשנת הפעילות תשע"ו. בשם רבים כל כך אנו מודים לו על עמלו עד כה ומאחלים לו ולתנועה הרבה הצלחה בהמשך."