כבוד לאורי אורבך: הצלחה משמעותית לפרויקט "שלישי בשלייקס"

בעוד אורי אורבך שוכב במצב קשה בבית החולים, נתונים שמגיעים מהמשרד לאזרחים ותיקים חושפים את גודל ההצלחה של פרויקט "שלישי בשלייקס" אותו יזם וקידם

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/02/15 16:00 יד בשבט התשעה

כבוד לאורי אורבך: הצלחה משמעותית לפרויקט "שלישי בשלייקס"
shutterstock, צילום: shutterstock

בעוד מצבו של אורי אורבך נותר כשהיה והוא שוכב במצב קשה בבית החולים שערי צדק, נתונים המגיעים מהמשרד לאזרחים ותיקים חושפים הצלחה משמעותית לפרויקט "שלישי בשלייקס" אותו יזם וקידם כשעשרות בעלי עסקים הצטרפו לפרויקט ונרשמו מאות אלפי מימושים להטבות בסיום חצי שנה להשקת הפרויקט.

מעל 200 אלף אזרחים ותיקים מימשו את ההטבה המעניקה כרטיס קולנוע בעלות של 10 שקלים בלבד בכל רשתות בתי הקולנוע בארץ, מאז הושק פרויקט שלישי בשלייקס לפני חצי שנה. כך עולה מנתונים ראשונים שחושף המשרד לאזרחים ותיקים על פרויקט "שלישי בשלייקס". עוד עולה מהנתונים כי למעלה מ-5000 אזרחים ותיקים ניצלו את ההטבות ברשת "צומת ספרים", למעלה מ-4000 אזרחים ותיקים את ההטבות ב"ארומה ישראל" ולמעלה מ-3000 אזרחים ותיקים את ההטבות במשביר לצרכן. בפרויקט משתתפים עד כה עשרות חברות מסחריות ממגוון תחומים.

פרויקט "שלישי בשלייקס", שיזם השר אורי אורבך, נועד לאפשר לאזרחים הוותיקים לצאת מהבית, לטייל, לצרוך תרבות, לבלות, לקנות וליהנות והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד עבורם. המשרד הגיעו להסכם עם חברות, רשתות, מוסדות לימוד, בתי קולנוע, מוזיאונים, גני חיות ואתרים רבים לפיו בכל יום שלישי האזרחים הוותיקים יוכלו לרכוש את ההטבות וההנחות על מגוון בילויים, פנאי תרבות, שופינג ועוד המפורסמים באתר ובדף הפייסבוק של "שלישי בשלייקס" ובמקומות נוספים.

לדברי גלעד סממה מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים: "שלישי בשלייקס נולד ביוזמת השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך והוא אחד הפרויקטים המרכזיים של המשרד. השקנו את שלישי בשלייקס הן מתוך רצון להעניק לאותם אזרחים שתרמו את כל שנותיהם היפות למדינה, וכעת הזמן שניתן להם בחזרה, והן מתוך רצון ליצור מודעות לכך שגם אזרחים ותיקים יכולים להיות קהל יעד מצוין למבצעים ולהנחות, וכי העולם לא שייך רק לצעירים. הצלחת הפרויקט מוכיחה כי צדקנו. הציבור שאליו פנינו מימש את ההטבות שלו, והפרויקט קנה לו אחיזה בקרב עסקים רבים. בחודשים הקרובים נרחיב את מספר המוסדות, הרשתות ובתי העסק המשתתפים בפרויקט, ואני בטוח כי גם מספר המשתתפים בו ילך ויגדל".