כאילו אין כתב אישום: הרב אלון חוזר לפופולאריות שלפני תחילת הפרשה

עם ארבעה שיעורים קבועים בירושלים, רעננה, "אור עציון" וחצור, הרב מוטי אלון ממלא אולמות וחוזר לאהדת הקהל שלפני הודעת פורום "תקנה". בינתיים, המשפט נגדו ממשיך להתנהל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/06/12 11:29 כח בסיון התשעב

כאילו אין כתב אישום: הרב אלון חוזר לפופולאריות שלפני תחילת הפרשה
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

הרב מוטי אלון, שהואשם בביצוע לכאורה של מעשים מגונים בתלמידיו, מעביר שיעורים בכל רחבי הארץ בענייני חסידות, משניות ופרשת השבוע, וזוכה לפופולאריות שלא נופלת מזו שהייתה לו עוד קודם לפרשה שהחלה בהצהרת פורום "תקנה".

הרב אלון מעביר מדי שבוע ארבעה שיעורים קבועים, נוסף על אלו שהוא מוסר במגדל, המושבה הצפונית אליה גלה בעקבות החלטת פורום "תקנה". הרב אלון מעביר שיעור בפרשת השבוע בראי החסידות אותו הוא מעביר בבית הכנסת "בית יעקב" בשכונת רמת אשכול שבירושלים, שיעור בליקוטי מוהר"ן בישיבת "אור עציון", שיעור במסכת אבות במתנ"ס הקהילתי בחצור הגלילית ושיעור חדש, החל מהשבוע, בבית הכנסת "יוסף שלום" במרכז רעננה.

השיעור החדש של הרב אלון ברעננה זכה להיענות רחבה מצד הקהל המקומי אשר גדש השבוע את בית הכנסת, מפה לפה, עד אפס מקום. הרב אלון הוזמן להעביר שיעור קבוע במקום בעקבות פנייה של משפחת חסן, המפעילה ברעננה את קרן "רועי לא אחסר".

בשבוע שעבר בחר המגזין "פורבס ישראל" ברב מוטי אלון במקום השביעי מבין הרבנים המשפיעים ביותר בישראל.

משפטו של הרב מוטי אלון מתנהל בימים אלה. לפני כחודשיים קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות ואישר לה לצרף חמישה עדים חדשים לתיק נגד הרב אלון. לפי אחת מהן, טוען אחד מתלמידיו לשעבר של הרב אלון כי הוא "הושיב אותי קרוב מאוד אליו וחיבק חיבוק ארוך. אני זוכר שאני מחבק אותו בחזרה. יצאתי מהחדר, היה לי ברור שמשהו לא בסדר, ושרק בן אדם אחד יכול לעזור לי וזה הוא".