יש תמורה לאגרה? הערוץ הראשון מסית נגד מתנחלים

הערוץ הראשון העלה פרומו לסדרת המערכונים החדשה "היהודים באים", תוך הסתה פרועה ופוגענית נגד ציבור המתיישבים. ח"כ איילת שקד: מדובר בהסתה מזעזעת

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/09/13 17:53 יא בתשרי התשעד

יש תמורה לאגרה? הערוץ הראשון מסית נגד מתנחלים

הערוץ הראשון יעלה בקרוב את סדרת המערכונים ”היהודים באים“, שהיתה אמורה לעלות בערוץ 10 ונרכשה על-ידי הערוץ הראשון, בה משתתפים שחקנים מוכרים כמו מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון.

בפרומו משחקים שלושה גברים, המגלמים את דמויותיהם של יונה אברושמי, יגאל עמיר וברוך גולדשטיין, בשעה שהם רוקדים ושרים, בין היתר, את השורה הבאה: ”לפעמים אני גיבור ולפעמים רוצח, לפעמים מתנקש ולפעמים טובח. אבל אני רוצח ימני, רוצח ימני...“.

הסדרה החדשה מוגדרת ”תכנית מערכונים“ המבקשת ”לבחון את ההיסטוריה של העם היהודי“. ואולם, הפרומו לתוכנית החדשה עורר גל של מחאה ברשת, מצד גולשים רבים שמצאו אותו לא ראוי ופוגעני נגד ציבור המתיישבים.

גם ח“כ איילת שקד מתחה ביקורת על הפרומו החדש וטענה כי ”מדובר בהסתה מזעזעת ועוד מכספי משלם המיסים“. היא ציינה כי היא פנתה בעניין זה לשר התקשורת גלעד ארדן ולרשות השידור, בדרישה להבהרות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן