יש גורמים ברשות השידור שלא מאפשרים לימין להשמיע את קולו

לקראת דיון בכנסת בעניין הכנסת לאטמה ללוח השידורים של הערוץ הראשון מתייחסת חברת ההנהלה לנושא וטוענת כי גורמים בתוך רשות השידור תוקעים מקלות במאמצים להכניס את קבוצת הסאטירה לערוץ

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 06/01/14 09:54 ה בשבט התשעד

יש גורמים ברשות השידור שלא מאפשרים לימין להשמיע את קולו
צילום מסך, לאטמה, צילום: צילום מסך, לאטמה

הבוקר תקיים ועדת החינוך, התרבות והספורט דיון בכנסת דיון בנושא אי הכנסת תוכנית הסאטירה של לאטמה ללוח השידורים של הערוץ הראשון לאחר שנים של מאמצים לשילובם בערוץ.

בראיון בתוכנית עצם העניין עם קלמן ליבסקינד בגלי ישראל התייחסה קרולין גליק, מראשי קבוצת 'לאטמה' למהלכים והשוותה את הנושא לשילוב השחורים בבחירות בצפון קרולינה בשנות ה-70. לדבריה "ערוץ 1 משטים בנו כבר שלוש שנים ואין דבר בין מה שהם אומרים לבין המציאות", אומרת גליק.

"הדוגמא הטובה ביותר לדרך בה הערוץ מתייחס אלינו הוא מה שהלבנים עשו לשחורים בדרום קרולינה. הם נתנו להם להגיע לקלפי, הערימו עליהם קשיים ואמרו להם שהם משקרים ושלחו אותם הביתה. לאטמה עמדו בתנאי הסף של הערוץ הראשון ואז הם הערימו עוד קשיים, עברנו את הוועדות של הערוץ כבר שמונה פעמים ובכל פעם הם אומרים שלא עברנו את תנאי הסף. הם ראו שאין לנו שום בעיה כלכלית ולמרות זאת סרבו".

"יש גורמים מחוץ להנהלת רשות השידור שלא מאפשרים לימין להשמיע את קולו ולא מאפשרים להביא במה ללאטמה", אומרת דבורי הנדלר, חברת מליאת רשות השידור. "סמנכ"ל הכספים ערן אורן מסרב לחתום על המסמכים ולא מוכן להסביר מדוע וד"ר אמיר גילת, יו"ר רשות השידור, לא מכנס את הוועד המנהל על מנת למנות מורשה במקומו. מדובר בחסם בקבוק מסיבות פוליטיות גרידא".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן