"ישראל שלי" נגד Google

התנועה הימנית ביקשה ממנכ"ל "גוגל ישראל" שיפעל כדי למנוע את כוונתה של קבוצה אנטי-ישראלית לנצל לרעה פרוייקט 'גוגל סטריט ויו' בישראל, לטובת העברת מסרים הפוגעים במעמדה של ישראל

חדשות כיפה אורי פולק 30/08/11 10:41 ל באב התשעא

"ישראל שלי" נגד Google
Douglas Maas -cc-by, צילום: Douglas Maas -cc-by

יו"ר תנועת "ישראל שלי", איילת שקד, שיגרה היום (ב') מכתב למנכ"ל חברת "גוגל ישראל", מאיר ברנד, בדרישה כי יפעל כדי למנוע את כוונתה של קבוצה אנטי-ישראלית לנצל לרעה את הגעתו של הפרוייקט "גוגל סטריט ויו" המצלם מקומות מרכזיים בישראל, לטובת העברת מסרים הפוגעים במעמדה הבינלאומי של ישראל.

הפרויקט, שאושר השבוע על ידי משרד המשפטים, מצלם באמצעות מכוניות שעליהן מצלמות מיוחדות את הרחובות והמקומות המרכזיים בישראל, כך שניתן "לגלוש" ולצפות בהן מכל מקום בעולם. ב"ישראלי שלי" הבחינו כי ישנן קבוצות שמאל קיצוניות המבקשות למעשה להציב כרזות או כתובות גרפיטי במקומות מרכזיים, כדי להעביר באמצעות הפרויקט מסרים נגד ישראל.

(צילום: Douglas Maas-cc-by)



"כיוון שמדיניותה של 'גוגל' תומכת בטשטוש פרטים שראוי שלא יפורסמו ברבים במקרים מסוימים, אבקשך לפעול באופן דומה גם במקרה זה, בו קבוצה הזויה ושולית אינה בוחלת בכל אמצעי להעברת מסריה הקיצוניים. אנא הורה מראש על טשטוש שלטים פוליטיים (באשר הם ומכל צד במפה הפוליטית) כדי לא לפגוע בענייניות מיזם 'גוגל סטריט ויו' בישראל", כתבה שקד.