ישראל ניצחה את איראן באליפות אירופה בקראטה

נער מנופים בשומרון זכה במדליית זהב באליפות אירופה בקראטה. במהלך האליפות, נבחרת ישראל התחרתה מול נבחרת איראן

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 05/05/16 15:27 כז בניסן התשעו

ישראל ניצחה את איראן באליפות אירופה בקראטה
ארגון ישראל שינקיוקושינקאי קראטה, צילום: ארגון ישראל שינקיוקושינקאי קראטה

ניר שובינסקי, בן 17 ותלמיד כיתה י"ב מהיישוב נופים בשומרון, זכה השבוע באליפות אירופה לילדים ונוער בקראטה, שנערכה בעיר לוצרן בשוויץ. שובינסקי זכה במדלית זהב בקטגוריית נוער. נבחרת ישראל בקראטה שיחקה גם מול הנבחרת האיראנית ואחד הזוכים הישראלים קיבל את הגביע הנכסף משופטת איראנית.

בתחרות השתתפו 300 מתחרים מ-18 מדינות. סה"כ זכתה הנבחרת של ישראל ב-12 מדליות זהב. "התרגשתי להביא גאווה לישראל ולשומרון", אמר שובינסקי.

(צילום: ארגון ישראל שינקיוקושינקאי קראטה)

גלב רבינוביץ, מאמן הנבחרת של ישראל, מסר: "פעם שנייה ששובינסקי זוכה באליפות אירופה. אנחנו מאוד גאים בו. עוד הוא הוסיף: "צר לי שמדינת ישראל מקדמת רק 2 תחומי ספורט - כדורגל וכדורסל. דווקא איפה שאין תוצאות משקיעים מיליונים".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר: "אנחנו רואים חשיבות עליונה בקידום הספורט והמצוינות בספורט בשומרון ושמים בראש סדר העדיפויות את עידוד המצוינות וטיפוח הספורט. שובינסקי בהישגיו הרבים ובהישג החשוב הזה, מחזק את הספורט בארץ ובשומרון ומביא לנו גאווה רבה".

(צילום: ארגון ישראל שינקיוקושינקאי קראטה)המאמן הישראלי והמאמן האיראני לוחצים ידיים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן