ישראל זעירא ניצל מפיגוע ירי סמוך לקרית ארבע

צרור יריות נורה לעבר רכבו של מנכ"ל 'ראש יהודי' ישראל זעירא מול תחנת הדלק סמוך לקרית ארבע. בנס פגעו הכדורים בדלת הנהג, אך לא פגעו בזעירא. "נס גדול קרה לנו הערב"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/11/14 01:52 ו בכסלו התשעה

ישראל זעירא ניצל מפיגוע ירי סמוך לקרית ארבע
משה בוטביה - סוכנות תצפית, צילום: משה בוטביה - סוכנות תצפית

ניסיון לפיגוע ירי הסתיים הערב בשלום. סמוך לשעה 1:00 (ו') נורה צרור יריות לעבר רכבו של מנכ"ל 'ראש יהודי' ישראל זעירא מול תחנת הדלק של חברת פז, סמוך ליישוב קרית ארבע.

היריות פגעו בדלת הנהג, אך בדרך נס לא פגעו בזעירא שנהג ברכב. בפוסט בפייסבוק שפרסם לאחר האירוע כתב זעירא "נס גדול קרה לנו הערב! ליד תחנת דלק קרית ארבע צרור יריות נורה אלינו לרכב וברוך השם 2 חורים בדלת נהג בלבד. תודה לקב"ט למח"ט ולמשטרה שכולם הגיעו במהירות ויצאו לתפוס המחבל".

בשבועות האחרונים נרשמה עלייה משמעותית בניסיונות לבצע פיגועי ירי ביהודה ושומרון, כשחלקם הגדול לא מגיעים לתקשורת הכללית. היום בצהריים דווח על ירי בשומרון שהסתיים ללא פגעים או נזק, ובימים האחרונים אירעו מספר ניסיונות דומים.

ראש מועצת קרית ארבע חברון מלאכי לוינגר "היריות שבוצעו הלילה על ציר 60 סמוך לישובינו ממחישות באופן הממשי ביותר את הגבול הדק שבין לוייה, לא עלינו, לבין נס.
בימים בהם מערכת הביטחון מראה את אוזלת ידה אל מול זריקות אבנים, בקבוקי תבערה וצמיגים בוערים, שהפכו כבר לדבר שבשגרה, וכן חוסר התייחסות לנסיונות התנקשות באישי ציבור, אל לנו להתפלא שירי מנשק חם הגיע גם כן. ההסתה של מפלגות השמאל ואי המידתיות בהתיחסות לאירועי טרור לאומניים איננה יכולה להימשך כך ועלינו לנהוג ביד קשה נגד אותם מתלהמים ולא לתת לטרור להכתיב את סדר יומנו. אל לנו לסמוך על הנס ומערכת הביטחון חייבת לתת את התייחסותה הקשה לנושא זה".