ישי, שטבון והרב ליאור נועדו בקרית ארבע

בדרך לתמיכה רשמית של הרב ליאור ב'יחד'? במסגרת ביקור בחברון נועדו הרב ליאור, יוני שטבון ואלי ישי באריכות בביתו של הרב בקרית ארבע. הרב אבינר: מוקדם לומר למי להצביע, אך המהלך מבורך

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 21/01/15 11:17 א בשבט התשעה

ישי, שטבון והרב ליאור נועדו בקרית ארבע
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הניסיונות לגייס תמיכה מצד מנהיגי החרד"ל לטובת מפלגתו של אלי ישי עולה מדרגה. לאחר שהבוקר פורסם כי ראש מכינת יתיר הרב משה הגר ישובץ במקום הרביעי במפלגת 'יחד', ל'כיפה' נודע כי במסגרת ביקור של אלי ישי ויוני שטבון בחברון, הם עצרו לפגישה ארוכה בביתו של הרב דב ליאור בקרית ארבע.

תושבים במקום מדווחים על פגישה ארוכה בביתו של הרב ליאור, כשבחוץ ממתינים כוחות האבטחה שכוללים רכב צבאי ורכב משטרתי בשל מיקום הפגישה והמצב הבטחוני הרגיש.

לא ידוע על מה שוחחו הצדדים, אך יש להעריך כי ישי ושטבון מנסים לגייס את תמיכתו של הרב ליאור באופן רשמי במפלגה, זאת על מנת למשוך עוד קולות מצד החרד"ל. ביום חמישי האחרון פורסם כי הרב דב ליאור מתכוון להקים תנועה חדשה וכלל לא בטוח שהוא יתמוך ב'יחד', ועל כן לפגישה בין הצדדים הבוקר (ד') בקרית ארבע ישנה חשיבות רבה שכן הדבר יקבע האם יקבלו שטבון וישי את תמיכתו של הרב ליאור באופן רשמי.

בתוך כך, הבוקר (ד') נשאל הרב שלמה אבינר לגבי תמיכה אפשרית במפלגת 'יחד' והלה השיב כפי שהוא מבהיר כבר תקופה ארוכה שעוד מוקדם להשיב למי יש להצביע, אך יחד עם זאת חידש ואמר "בסך הכל זו יוזמה ברוכה בייחוד של אנשי יראי שמים".