ישי נגד בנט: אם חשוב לך שגוש הימין יתחזק, אנא גלה אחריות

יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, השיב בחריפות לדבריו של נפתלי בנט אתמול שיחד היא מפלגה מיותרת. הוא תקף את מדיניות הבית היהודי בנושאי דת ומדינה ורמז כי גמגמו בנושאים המדיניים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/03/15 09:59 יט באדר התשעה

ישי נגד בנט: אם חשוב לך שגוש הימין יתחזק, אנא גלה אחריות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ח"כ אלי ישי, יו"ר מפלגת 'יחד', השיב הבוקר לדבריו של יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט שאמר אתמול שיחד היא מפלגה מיותרת. ישיש כתב את הדברים בפוסט בדף הפייסבוק שלו שמוען ישירות לבנט.

"רבים, ואולי גם אתה, שואלים מה ההבדל בין הבית היהודי לבין "יחד". אתמול הגדרת אותנו כמפלגה מיותרת, חשוב אם כך שתדע את הערך המוסף שרק אנחנו נביא לממשלה הבאה" אמר ישי והצביע על כך שיחד היא המפלגה היחידה המאחדת תחתיה, חרדים, בני ישיבות, אברכים עובדים, מתנחלים, דתיים לאומיים, חילוניים - יחד מזרחיים ואשכנזים.

ישי התייחס לפעילות הבית היהודי כנגד מפלגת יחד ואמר, "אנחנו לא מפריעים לך לגייס קולות. אנחנו לא מתיימרים להיות מתחרים בליכוד, אלא מפלגה עם חזון משל עצמה, שתוביל ולא תובל".

הוא האשים את בנט בפגיעה בסטטוס קוו ובעולם התורה, "אנחנו לא נסכים לפגיעה בעולם התורה. אנחנו לא ניתן לפגוע בסטטוס קוו ונתקן את כל החוקים הנוראיים שהממשלה האחרונה, בה אתה חבר, העבירה".

ישי תקף את בנט בצורה חריפה גם על אירועי הפריימריז בבית היהודי ואמר: "לא תקפנו אותך על הצבתו ברשימתך של מועמד מעשן סמים, התומך בליגליזציה של סמים, דבר המעביר מסר חמור מאוד לבני הנוער. לא תקפנו אותך על החלטתך להוציא את אלי אוחנה, דבר שגרם להרמת גבה בציבור המזרחי. הם שאלו מדוע הכדורגלן לא ומעשן הסמים כן".

הוא תקף גם את מדיניות הבית היהודי בכנסת האחרונה בכל הנוגע לנושאי הביטחון ואמר, "אנחנו לא נגמגם כשידברו על שלום מדומה, החזרת שטחים ושחרור מחבלים מרצחים עם דם על הידיים. נדאג לתורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל, בלי להתנצל" אמר ישי כשהוא משתמש בסיסמת הבחירות של בנט.

"נפתלי אחי, "יחד" היא כיום מפלגת הימין היחידה. המפלגה היחידה בימין שהיא גם תורנית וגם חברתית. לכן, אם חשוב לך שביום הבחירות גוש הימין יתחזק, אנא גלה אחריות", כתב ישי בפרץ של תקיפות שבדרך כלל הוא נמנע מלהשתמש בה.

על פי הסקרים האחרונים, יחד עוברת ככל הנראה את אחוז החסימה ובמפלגה מקווים להגיע גם למנדט החמישי שאפשרי על פי חלק מהסקרים.