ירושלים מצדיעה למתנדבי השירות הלאומי

עיריית ירושלים, יחד עם מנהלת השירות הלאומי, העניקה 10 תעודות הצטיינות למתנדבות המובילות בפעילותן בירושלים. ברקת: "ההתנדבות היא נדבך מרכזי ביום-יום הירושלמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/13 13:37 יז באב התשעג

ירושלים מצדיעה למתנדבי השירות הלאומי

מנהל השירות הלאומי העניקה אמש (ג‘) תעודות הוקרה למתנדבות שהצטיינו בעבודתן מבין כ- 450 מתנדבים ומתנדבות מהמגזר היהודי והערבי הפועלים בירושלים. את הטקס כבדו בנוכחותם ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת, ומנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר שלום ג'רבי.

בטקס חולקו תעודות הוקרה ל-10 בנות מצטיינות, כאשר בלטו בנוכחותם בנות מהמגזר הערבי שלמרות צום "הרמדאן" הגיעו לטקס, ואף זכו לקבל תעודות הוקרה על הצטיינותם בעבודתם בתחנות לבריאות הציבור במזרח ירושלים.

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, בקש להודות למתנדבים: "מרגש לראות צעירים וצעירות כמותכם שמתנדבים לתת לחברה ולוקחים אחריות על המקום בו הם חיים. ההתנדבות היא נדבך מרכזי ביום-יום הירושלמי. יש לנו אחוזי מתנדבים מהגבוהים בארץ, מכל הגילאים ומכל הסוגים. ובתור אדם שהוא גם מתנדב, אני מתמלא בגאווה. השירות הלאומי-אזרחי הוא מאבני היסוד של מירקם החיים הירושלמי. זו נתינה מכל הלב ואנו אסירי תודה על כך“.

שר שלום ג'רבי שיבח את ראש העיר, ניר ברקת, על מעורבותו הרבה בנושא השירות הלאומי בעיר ירושלים, ועל דאגתו למתנדבי השירות האזרחי-לאומי הפועלים בעיר מכלל המגזרים. ”ירושלים היא דוגמא לעיר שיש בה מהפסיפס של החברה הישראלית. משרתים בה רבים ממתנדבי השירות האזרחי-לאומי מכלל המגזרים: דתיים, חילוניים, חרדים ערבים, נוער בסיכון ובעלי צרכים מיוחדים, והמשותף לכולם הוא כוונתם ורצונם לשאת בנטל ולתרום לחברה הישראלית“, אמר.