"ירושלים מאוחדת" הפיצה קמפיין נגד בנט - וחזרה בה

בקמפיין שהופץ ונגנז נכתב כי "רק הצלחה שלנו תלמד את בנט את הלקח, הוא תוקע טריז בין הכיפות הסרוגות לחרדים". בפלייר הופיעה תמונתו של הרב שמואל אליהו, שזעם על שרבוב שמו כתומך במפלגה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/10/13 17:52 ה בחשון התשעד

"ירושלים מאוחדת" הפיצה קמפיין נגד בנט - וחזרה בה

מפלגת ”ירושלים מאוחדת“ בראשות אריה קינג ושמואל שקדי, הפיצה היום (ד‘) קמפיין שתוקף את נפתלי בנט וקורא לציבור הירושלמי להצביע למפלגתם ולא לבית היהודי. לאחר מספר דקות החליטו במפלגה לחזור בהם מהקמפיין והפיצו דוא“ל חוזר, בו הובהר כי מדובר ב“קמפיין בתכנון“ שטרם יופץ באופן רשמי.

במודעה מטעם המפלגה נכתב כי ”רק הפתק ק‘ (אות המפלגה - י.א) יעצור את בנט“. עוד נכתב כי ”בנט תוקע טריז בין הכיפות הסרוגות לחרדים, ופוגע ביהדות. הוא גם הצניח לירושלים רשימה של מקורבים, כאלה שעזרו לו בפריימריז, במקום לתמוך בהנהגה המקומית האמיתית. אם אתה מאמין שהגיע הזמן לעצור את בנט, אתה חייב, פשוט חייב, להצביע לירושלים מאוחדת. רק הצלחה שלנו תלמד את בנט את הלקח שחשוב לך“.

על המודעות שנגנזו מופיעות תמונותיהם של הרב מרדכי אליהו זצ“ל והרב שמואל אליהו יבדל לחיים טובים וארוכים, על אף שפרסום המודעות עם תמונתו של הרב שמואל אליהו - לא אושר איתו. לכיפה נודע כי הרב אליהו זעם על פרסום תמונתו, כאילו הוא תומך במפלגה וכאילו הוא מהווה חלק מהמקפיין השלילי נגד בנט.

לאחר הפצת ההודעה הבהירו במטה ”ירושלים מאוחדת“ כי ”הודעת האימייל האחרונה שנשלחה אליך, נשלחה בטעות“. במפלגה טענו כי ”מדובר בקמפיין מגירה אשר אנחנו עדיין "יושבים" עליו ומדובר בטיוטת פלייאר שטרם מאושרת להפצה“. מי שקיבל את ההודעה התבקש שלא להפיץ אותה הלאה.

דובר רשימת 'ירושלים מאוחדת' מסר כי "בידינו מכתב מפי כבוד הרב שמואל אליהו בו הוא משבח ומפאר את פעילותו רבת השנים של יו"ר רשימת 'ירושלים מאוחדת', אריה קינג, בכל הקשור לגאולת הקרקעות ברחבי ישראל. אנו מודים מאוד על אהדתו של הרב שמואל אליהו כלפי אריה קינג. בנוסף לכך אימו, הרבנית צביה אליהו, אירחה את כל הרשימה בביתה ושיבחה אותם על תכניתם במועצת העיר הבאה. ההודעה שהופצה היא אחת מיני רבות שאנו עמלים עליה בימים שלקראת יום הבחירות אנו לא חוזרים בנו משום הודעה ובזמן הקרוב הציבור בירושלים ידע היטב את דעתנו כלפי המועמדים והרשימות האחרות".