יקי אדמקר: ההקלטה לא הגיעה ממלך זילברשלג

כתב וואלה שחשף את ההקלטה בה יצא הרב דרוקמן נגד הבית היהודי טוען כי ההקלטה לא הגיעה מזילברשלג."מה שחשוב הוא שהרב התבטא נגד המפלגה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/02/15 13:15 כא בשבט התשעה

יקי אדמקר: ההקלטה לא הגיעה ממלך זילברשלג
Quka / Shutterstock.com, צילום: Quka / Shutterstock.com

כתב וואלה יקי אדמקר מגיב לפרסום 'כיפה' בדבר מקור ההקלטות של הרב חיים דרוקמן וטוען כי לא מדובר בבנו של מנהל קמפיין יחד אלא במקור אחר.

בשתי ציוצים בטוויטר שלו כתב אדמקר "צר לי לאכזב אתכם עורכי כיפה ושאר עורכי האתרים הדתיים הלאומיים. האכילו אותכם בצילומי מסך של מספרים וכד', אבל הפעם אתם לא בכיוון ולא אפרט יותר". בציוץ השני הבהיר אדמקר כי גם לאחר פרסום מקור כזה או אחר אין הדבר משנה את דבריו של הרב דרוקמן. “מה שהצליח לדרעי, לא יצליח לבנט. אנשיו של הרב דרוקמן מנסים להפנות האש לכך שהקליטו אותו ללא ידיעתו, אבל מה שחשוב שהרב התבטא נגד המפלגה".

כזכור, לפני שעה קלה פורסם ב'כיפה' כי מלך זילברשלג, בנו של מנהל הקמפיין של מפלגת יחד דודי זילברשלג, הוא האדם שהתקשר לרב דרוקמן והקליט אותו אומר את הדברים נגד הבית היהודי.

בניגוד לדבריו של אדמקר לא נטען כי זילברשלג הוא זה שפרסם את הדברים, אך מצילומי מסך שנמצאים בידי 'כיפה' עולה כי זילברשלג הוא שביצע את השיחה בוודאות, כך שגם אם הוא לא זה שפרסם את השיחה בפועל, הוא זה שביצע אותה.