ינון מגל נגד רינו צרור: מנצל את גלי צה"ל לצורכי תעמולה

סערה בשידור חי. ינון מגל האשים את שדרן גלי צה"ל רינו צרור בכך שהוא נותן עצות למפלגת העבודה, צרור איים בתביעה והוריד אותו מהאוויר. האזינו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/01/15 13:46 ט בשבט התשעה

ינון מגל נגד רינו צרור: מנצל את גלי צה"ל לצורכי תעמולה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ינון מגל, עורך וואלה לשעבר ומספר 6 בבית היהודי, התעמת בשידור חי הבוקר (ד') בגלי צה"ל עם השדרן רינו צרור וטען שהוא מבצע תעמולה ונותן עצות למפלגת העבודה.

בראיון לתכנית 'מה בוער' בגלי צה"ל התנצחו מגל וצרור בנוגע למידת המעורבות של צרור בפוליטיקה. מגל תקף את צרור ואמר לו: "אני קורא את הפוסטים שלך שאתה נותן עצות למפלגת העבודה איך לעשות קמפיין. אתה מנהל קמפיין נגד הימין ובעד השמאל".

מגל התייחס לראיון עם יצחק הרצוג, בו אמר צרור כי יש להגיע ל-75% הצבעה כדי לנצח. בתגובה אמר צרור למגל: “אני נותן עצות לעבודה?! איך אתה לא מתבייש עכשיו".

הויכוח התלהט, ומגל דרש מצרור "בבקשה כשאתה מדבר עם אנשים מהימין אל תרים את הקול ותדבר כמו שאתה מדבר עם השמאל".

צרור השיב לו: "אני לא אשאל אותך איך לדבר עם X או עם Y, ואני לא מרים את הקול עם אנשים שמדברים איתי מהימין. אתה משחק איתי עכשיו משחק תקשורתי מכוון. אתה אמרת שאני יועץ של מפלגת העבודה - זאת דיבה".

"אז תתבע אותי", אמר מגל, וצרור השיב בלי היסוס: "אתה עדיין לא חבר כנסת - בוודאי שאני אתבע אותך".

האזינו:

[embed]

]

השיחה המשיכה כחמש דקות במהלכה האשים צרור כי מגל מצטט תעמולה הנשענת על דף מסרים. לאחר מכן טען מגל כי צרור הינו פוליטיקאי "אתה מנצל כלי תקשורת של הצבא בשביל תעמולה שבוע אחרי שבוע". צרור השיב כי הוא מאמין שהוא עושה עבודתו נאמנה, וניתק את השיחה.