יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין בקריאה מפתיעה לנפתלי בנט: "נפתלי תתנצל".

בעוד חברי הכנסת ואישי הציבור נלחמים בינם לבין עצמם בהוצאת הודעת התמיכה היפה ביותר קורא יו"ר מועצת יש"ע לשעבר לבנט להתנצל. "בחרת את הנושא הלא נכון לעלות על בריקדות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/01/14 16:54 כח בשבט התשעד

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין בקריאה מפתיעה לנפתלי בנט: "נפתלי תתנצל".
ארי בריגס, צילום: ארי בריגס

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, וחבר הליכוד, דני דיין קורא היום (ד') באופן מפתיע לשר הכלכלה לבלוע את הכבוד שלו ולהתנצל בפני נתניהו על השתלחותו בראש הממשלה השבוע.

"נפתלי תתנצל", כותב דיין בסטטוס בפייסבוק. "לא בגלל האולטימטום של ראש הממשלה אלא למרות האולטימטום. תתנצל כי כך צריך לנהוג אדם הגון. תתנצל כי כך צריך לנהוג שר שעשה מאמצים עילאיים כדי להיכנס לממשלת נתניהו בעודו יודע שנתניהו תומך בשתי מדינות".

"בחרת בנושא לא נכון לעלות על בריקדות", ממשיך דיין. "כן. אם חס וחלילה, חלילה וחס, תחולק הארץ - זו תהיה זכותם של יהודים להמשיך לגור בכל מקום בארץ ישראל".

"תתנצל", הוא כותב, "כי יש לבית היהודי עוד הרבה מה לתרום בממשלה. וחבל שזה ייפסק. לא בגלל האולטימטום אלא כי מצפונך, אני מניח, לא ייתן לך להמשיך בה. תתנצל כי דרך ארץ קדמה לתורה".

"אני שומע את כל זקופי הקומה המחזקים את ידיך וקוראים לך לא להתנצל", מסיים דיין. "אבל אתה אדם חכם. אתה יודע שזה המעשה הנכון. זה אמור להספיק לך".

יש לציין כי בעבר תמך דיין, איש ליכוד מוצהר, בנתניהו, ואף התפטר לטובת תמיכה בו לקראת הבחירות לכנסת לפני שנה.