יו"ר חדשות 10 החדש, סדן: "שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב דרעי"

סדן אמר את הדברים על פי הדיווח בפרזנטציה לאחר בחירתו ליו"ר הדירקטוריון. ש"ס בתגובה: דברים חמורים ומזעזעים. דורשים לשקול שוב את מינויו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/06/16 09:16 א בסיון התשעו

יו"ר חדשות 10 החדש, סדן: "שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב דרעי"
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

היו"ר החדש של חדשות 10, הפרסומאי הסרוג, רמי סדן, מונה רק אתמול לתפקיד, אך כבר הצליח לעורר סערה תקשורתית של ממש כאשר תקף בצורה חריפה את ש"ס וראשה אריה דרעי.

על פי הדיווח ב'הארץ', במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד יו"ר החדשות החדש של הערוץ, התייחס סדן להשקפותיו ואמר: "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

סדן הוסיף והתבטא: "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות". אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

סדן, שמונה אמש לעמוד בתפקיד יו"ר חדשות 10, בעברו, שימש כלוביסט ויחצ"ן, ושימש כיועץ קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, דבר שעורר ביקורת נוספת על מינויו שהוצג כהשתלטות של נתניהו על כלי התקשורת זאת למרות שסדן עצמו טען בעבר כי יש לסגור את ערוץ 10.

יועץ התקשורת של שר הפנים, ברק סרי תקף בחריפות את סדן בגל"צ ומסר בתגובה כי "הדברים שצוטטו בשם רמי סדן, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, חמורים ביותר, מזעזעים ומגונים".

"מדובר בהתבטאויות גזעניות ומתנשאות שנאמרו נגד תנועה המייצגת מאות אלפי אנשים בישראל. הדברים החשוכים נאמרו בישיבה שבה הציג סדן את השקפת עולמו בפני דירקטוריון חברת החדשות, אנחנו אליטה ואנחנו שונאים מאות אלפים בישראל, מה שמחמיר עוד יותר את הדברים".

סרי הוסיף כי תנועת ש"ס סבורה כי "חמור שאדם כזה מקורב לראש הממשלה. לאור זאת דורשת תנועת ש"ס מדירקטוריון חדשות 10 לשקול שוב מינוי של איש כזה לתפקיד בכיר כל כך בחברת החדשות".

סדן אמר לפניית 'כיפה': "להד"ם, לא מוכן להתראיין".